FANDOM

Łyżlandia to legendarna kraina w której mieszkają smoki członkowie GNŁ. Jest podzielona na 6 autonomicznych krajów.

KrajeEdytuj

Miskowe Stany Zjednoczone - kraj dowodzony przez Mangla ze stolicą w Bigcity. Kocha inwigilować swoich poddanych obywateli. Możliwe, że MSZ ma coś wspólnego z Ministerstwem Spraw Zagranicznych.

Zombolandia - niegdyś nazywana IV Rzeszą, to kraj dowodzony przez Zomba ze stolicą w Amsterville. Największe zbiory ziemniaków w Łyżlandii. Narodowym sportem jest tu zabijanie Zombich. Państwo zlikwidowane po WWZ. Rozpadło się na:

1) Mangland - Terytorium wypoczynkowe dla Mangla i innych dygnitarzy BUS-a. Nie posiada nic, wszystko jest w BUSie.

2) Zombolandia Federalna - kraj brata Szefa, skoro rodzina Szefa jest zamieszana w coś, to już wiemy, czego się spodziewać.

3) ZOmbolandzka Republika Demokratyczna - dowodzone przez Hansa Wursta państwo Satelita NZSRR. Taki Zombowy DDR.

Łyżlandzka Socjalistyczna Noworossija - kraj dowodzony w Rashkinsku przez Mafioza. Największy kraj ze wszystkich. I najlepszy. Nie? Ten miły pan z KGB chętnie pociągnie za spust Tokariewa z lufą przy Twojej skroni. Tak lepiej.

Poligon Atomowy KŚa - stolica w Atomic. Przygotuj się na 2fps-y i krasz serwera. Chrum, chrum.

Terytorium Autonomiczne Sp3ca - stolica w Londynie, najbardziej odizolowany od wszystkiego kraj w Łyżlandii.

Nowa Albania - taka Albania, tyle, że w Łyżlandii. Posiada póki co 1 lokację - stolicę Littletown. Obecnie trwa w niej wojna, którą wygrywa jakieś mocarstwo - ŁSN albo MSZ - nikt ni cholery nie wie.

Demokratyczna Republika Gałganii - stolica w Locacity. Nie jeździ się tam, bo po co? Produkuje tani sprzęt elektroniczny, który eksportuje do Zombolandii. I sprowadza stamtąd dużo ziemniaków. Ciekawe, czy to się jakoś łączy?

Aktualna mapa ŁyżlandiiEdytuj

Łyżlandia aktualna.png

Mapa Łyżlandii przed Wielką Wojną Zombową (22:30 - 22:35, 16 IX 2016)Edytuj

Łyżlandia.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki