FANDOM

Łyżlandia - legendarna kraina w której mieszkają smoki członkowie GNŁ. Jest podzielona na 9 autonomicznych krajów, Koldland i Zombolandię, która została podzielona między Bowl United States i New Socialist Union.

KrajeEdytuj

BUS Edytuj

Miskowe Stany Zjednoczone (BUS) - kraj dowodzony przez Arctic ze stolicą w Bigcity. Kocha inwigilować swoich poddanych obywateli. Każdy obywatel uwielbia ten kraj, każdy nie-obywatel go nienawidzi.

Postacie pochodzące z BUS Edytuj

Zombolandia Edytuj

Zombolandia - niegdyś nazywana IV Rzeszą, to kraj dowodzony przez Zomba ze stolicą w Amsterville. Największe zbiory ziemniaków w Łyżlandii. Narodowym sportem jest tu zabijanie Zombich. Państwo zlikwidowane po WWZ. Rozpadło się na:

1) Mangland - Terytorium wypoczynkowe dla Mangla i innych dygnitarzy BUS-a. Nie posiada nic, wszystko jest w BUSie.

2) Zombolandia Federalna - kraj brata Szefa. Skoro rodzina Szefa jest zamieszana w coś, to już wiemy, czego się spodziewać.

3) Zombolandzka Republika Demokratyczna - dowodzone przez Hansa Wursta państwo Satelita NSU. Taki Zombowy DDR.

Postacie pochodzące z Zombolandii Edytuj

NSU Edytuj

Nowy Związek Radziecki (NSU)- kraj dowodzony w Rashkinsku przez Mafioza. Największy kraj ze wszystkich. I najlepszy. Nie? KGB/NKWD daje Ci jeszcze 10 sekund na namyślenie. Tak lepiej.

Postacie pochodzące z NSU Edytuj

KŚland Edytuj

Poligon Atomowy KŚa - stolica w Atomic. Przygotuj się na 2fps-y i krasz serwera. Chrum, chrum.

Postacie pochodzące z KŚlandu Edytuj

  • Nikt w sumie

Specoland Edytuj

Terytorium Autonomiczne Sp3ca - stolica w Londynie, najbardziej odizolowany od wszystkiego kraj w Łyżlandii.

Postacie pochodzące z Specolandu Edytuj

Albania Edytuj

Albania - taka Albania, tyle, że w Łyżlandii. Posiada póki co 1 lokację - stolicę Littletown, które było zamieszane w aż trzy bitwy - w roku 1997, 2005 i 2016.

Postacie pochodzące z Albanii Edytuj

Gałgania Edytuj

Demokratyczna Republika Gałganii - stolica w Locacity. Była amerykanizowana przez USA w roku 1997, co spowodowało agresję ze strony Panzera, wybuch wojny i założenie Łyżek. Produkuje tani sprzęt elektroniczny, który eksportuje do Zombolandii i sprowadza stamtąd dużo ziemniaków. Ciekawe, czy to się jakoś łączy?

Postacie pochodzące z Gałganii Edytuj

Cebulandia Edytuj

Cebulandia - zamknięty kraj Łyżlandii. Wjechać jakoś wjedziesz, ale nie wyjedziesz. Inwigiluje swoich obywateli bardziej niż BUS, stosuje skuteczniejsze sposoby przesłuchań niż KGB, ma cotygodniowe publiczne egzekucje. Dowodzony przez lidera Macieja Donga-Kuna, który troszczy się o Ciebie, jak nikt.

Postacie pochodzące z Cebulandii Edytuj

Demokratyczna Demokracja Edytuj

Demokratyczna Demokracja - Ameriken Drim. Koniec. Tam ucieka wiele osób, które nie wiedzą, co zrobić ze swoim życiem.

Postacie pochodzące z DD Edytuj

Koldland Edytuj

Koldland - tam jest zimno. Bardzo. Podobno tam mają bazę PiSowcy, jednak jest tam tak zimno, że nikomu nie chce się tego sprawdzać.

Postacie pochodzące z Koldlandu Edytuj

Francja Edytuj

Snoboland - snobistyczne państwo snobów cierpiące na "zespół białej flagi", zwany również "zespołem francuskim".

Postacie pochodzące z Francji Edytuj

Aktualna mapa ŁyżlandiiEdytuj

Aktualność cebul nowości

Mapa Łyżlandii przed Wielką Wojną Zombową (22:30 - 22:35, 16 IX 2016)Edytuj

Łyżlandia