FANDOM

Afera Serealska - incydent z dnia 30 lipca 2001 roku, którego celem było przejęcie domu członków Łyżek i zabicie/schwytanie ludzi należących do tej organizacji. Zakończył się utratą domu Łyżek w Serealii.

Szczegóły Edytuj

Brat Pałownik - weteran-ochroniarz Marcina, został zdradzony. Przyłączył się więc do NJ9 i wykorzystał ich potencjał militarny do zemsty.

Podczas ataku na zabezpieczony dom w którym był kontakt Marcina, ludzie Pałownika przejęli plażę i czekali na przybycie specjalnych jednostek antyterrorystycznych.

Po odbiciu plaży przez policję i służby wojskowe, Pałownik nawiązał współpracę z jednostkami policji i w zamian za swoją wolność postanowił sprzedać informacje o miejscu zamieszkania Łyżek w Serealii.

Niedługo potem rozpoczął się szturm, Sapphire, Diego i inni musieli uciekać razem z Ocelotem. Niestety zasadzka w lesie na chwilę uniemożliwiła to zadanie, do czasu gdy z niewiadomych przyczyn pociski stacjonujące na orbicie zniszczyły siły otaczające uciekających członków Łyżek. Ci potem ewakuowali się helikopterem.

Całą akcję przeprowadził Kapitan Ackerman.