FANDOM

Alchemik - snajper wynajęty przez NJ9, którego zadaniem było wyeliminowanie Łyżek.

Osobowość Edytuj

Alchemik jest dość spokojnym, ale zabójczym mężczyzną owianym tajemnicą.. Jedyne co się dla niego liczy to zarobek ze swoich zleceń.

Wygląd Edytuj

Alchemik nosi płaszcz z kapturem, i maskę która zasłania mu całą twarz. Maska ma dwa szkiełka, wygląda prawie jak morda psa. Też posiada rękawiczki, skórzany pas z ładownicami i czarne buty.

Nowa Historia

Akt II Edytuj

Został pierwszy raz spotkany przez Diega i Panzera podczas misji w Century Plaza, kiedy został wynajęty przez New Justice by pozbyć się dwójki mężczyzn. Po dłuższej wymianie ognia Panzer myślał, że zdołał zastrzelić Alchemika, lecz on przeżył i kilka tygodni później ponownie próbował pozbyć się Łyżek. Został wtedy schwytany przez jego cele, jednak udało mu się zawrzeć z nimi umowę, dzięki której odszedł żywy.

Perki Edytuj

1) Likwidacja: Pozwala na zinstakillowanie celu. Koszt likwidacji to 400$ na strzał.

2) Bomba dymna: Pozwala na wystrzelenie bomby dymnej zmniejszającej poziom alarmu o 10%. Można użyć raz na infiltrację. Koszt bomby dymnej to 500$.

3) Zagłuszenie alarmu: Pozwala na zniszczenie wszystkich włączników alarmu, zmniejszając wzrost poziomu alarmu o 50%.

4) Wynajęcie: Pozwala na ciągłe wsparcie snajperskie w wypadku wykrycia. Koszt wynajęcia to 2000$.

5) Odwrócenie uwagi: Pozwala na zlikwidowanie celu i zmniejszenie poziomu alarmu o 15%, a także zmuszenia przeciwnika do zmiany pozycji. Koszt odwrócenia uwagi to 800$.

6) Uśpienie: Pozwala na ogłuszenie celu i tymczasową amnezję, co zmniejszy poziom alarmu zależnie od "wiedzy" uśpionego przeciwnika. W wypadku negocjowania z uśpionym przeciwnikiem twoje szanse są zwiększone o 40%. Koszt uśpienia to 1200$.

7) Przemyślenie: Zmniejsza koszt używania perków o 50%.

8) Pełne wsparcie: Zmniejsza koszt używania perków o 100%.

Galeria Edytuj