FANDOM

Tytuł
Angelp picture
Imię Angela Carver
Płeć Kobieta
Data urodzenia 30.05.1999, Headattack City, USA
Przynależność Łyżki (Odnowiciel)
Wyposażenie Karabiny szturmowe - KH716, Dragonfly, Apteczka

Angel (Angela Carver) - Medyk polowy i odnowicielka Łyżek wykorzystująca technologię Cyberianową dla efektywniejszego leczenia rannych.

Wygląd

Angela jest młodą, wysoką kobietą z zielonymi oczami i ciemnymi, długimi włosami. W cywilu nosi długi, czerwony płaszcz z pasującym kapeluszem i maską do ukrywania swej toższamości. Na operacje polowe zakłada kamizelkę ZLE.

Nowa Historia

Akt II

Angela od najmłodszych lat była wielką miłośniczką GnŁu. Niestety, nie mogła dorastać podczas ich szczytu - znała Łyżki tylko z opowieści swoich rodziców i Internetu. Uważała ich za bohaterów i chciała kiedyś stać się taka jak oni. Po wybuchu wojny między NSU i Zombolandią jej rodzice wraz z nią przeprowadzili się do Chaoscity, by uniknąć ewentualnego konfliktu między ich krajem a innymi.

Akt III

Po eksplozji w Nowym Jorku, 12-letnia Angel postawiła sobie cel: dorosnąć i dołączyć do GnŁ, by nie doprowadzić do śmierci niewinnych ludzi. Niestety, Łyżki nigdy oficjalnie nie zostały zrekonstruowane, przez co musiała porzucić swoje marzenia i biernie obserwować wszystkie wydarzenia przez następne 7 lat. Po inwazji Cebulandii w roku 2018 zdecydowała się odnaleźć informacje kontaktowe do starych członków Łyżek i odtworzyć organizację, by móc pomagać ludziom podczas wojny.

GnŁ RPG

Uzbrojenie

ARNJ-3 "Dragonfly"

  • DMG: 17
  • Celność: 82
  • Magazynek: 25
  • Opis: Assault Rifle New Justice - 3 "Dragonfly" to innowatorski karabin szturmowy wykorzystujący technologię magnetyczną wytworzony przez NJ9. Używa amunicji 8.5x6.65, utrudniając uzupełnianie amunicji w boju. Magazynek jest wkładany poziomo od tyłu broni i po opróżnieniu automatycznie wystrzeliwywuje, przyśpieszając proces przeładowania. Model "Dragonfly" został zmodyfikowany, by zawrzeć urządzenie służące do leczenia rannych.

KH716

  • DMG: 11
  • Celność: 80
  • Magazynek: 31
  • Opis: Kepler und Hosh 716 - Nowoczesny karabin szturmowy z Zombolandu. Nic specjalnego, ale tani w utrzymaniu.

Umiejętności

Healing Beam

  • Wypuszcza przetworzony Cyberian, który "przysysa" się do celu i regeneruje jego rany.
    • Leczy 30HP/s
    • Blokuje strzelanie.

Heal Wave

  • Natychmiastowo wystrzeliwywuje potężną falę uderzeniową leczącą wszystkie cele w jej zasięgu.
    • Leczy 45HP wszystkim celom przed Angel.
    • Cooldown: 6 sekund.

Triage

  • Blokuje broń. Zwiększa prędkość leczenia i prędkość poruszania się o 50%. Umożliwia ożywianie powalonych sojuszników za pomocą Healing Beam (4 sekundy).

Ciekawostki

  • Angel jest trzecią kobietą, która dołączyła do Łyżek i pierwszą, która zajęła stanowisko przywódcy.
  • Angel nie posiada licencji medycznej i nie potrafi zajmować się chorymi - umie tylko leczyć rannych za pomocą Cyberianu.

Galeria