FANDOM

Arctic (Inaczej Mangle) to biało-różowy albo biało-czerwony robot przypominający lisa, prawdopodobnie kobieta. Często występuje w RPkach GnŁu jako postać główna, poboczna, kozioł ofiarny, lub jest po prostu wspominana.

Biografia

Nie wiadomo, skąd pochodzi Mangiel. Mafioz raz kazał jej wracać do jej pizzerii, jednak kto wie, czy nie było to nawiązanie do jej przeszłości. Zjawiła się w GnŁolandii chyba przypadkiem i szybko stała się nieodłączną częścią Zomba.

Osobowość

A kto to w sumie wie. Kobieta zmienną jest.

50 twarzy Mangla

Mangiel posiada wiele form, każda z nich służy do innych "zabaw" tuwstawlennyface. Niektórymi z nich są:

  • Normalny Mangiel
  • Dywan
  • Towarzysz kanapowy
  • Jetpack
  • Amunicja do moździerza
  • Idealny OC
  • Śmietnik na ręce i kolby karabinów

Nowa Historia Edytuj

Akt I Edytuj

Arctic została stworzona na planach zdobytych od Walda Sterlinga przez FBI. Była ona pierwszym Cyberem zawierającym duszę człowieka. Niestety, została uznana za zbyt niebezpeczną i zamkniętą w Pizzerii w głębi BUSu.

Akt II Edytuj

Podczas Operacji Waszyngton Arctic została uwolniona przez Micha z jej więzienia. W podzięce zdecydowała się pomagać Łyżkom w ich operacjach. Po zniknięciu Micha i rozpadzie Łyżek uciekła do Zombolandu, gdzie zakochała się w Zombie z odwzajemnieniem i wkrótce zostali parą. W 2012 roku przekonała Spectre'a do zdezerterowania i pomocy Zombolandowi w powstrzymaniu Goblinowskiego przed wysadzeniem Nowego Jorku.

Akt III Edytuj

W roku 2012 stała się przywódczynią BUS, rządząc nim po dziś dzień. 5 lat później zerwała z Zombem gdy odkryła, że zdradza ją z jej siostrą FFoxy.

Ciekawostki

  • Mangiel używa głównie noży. Może być to związane z jej romansem z Zombem i ich dziwnym fetyszom.
    • Mimo tego romansu Zomb wciąż zdradza ją z Panzerofoką.
    • Arctic w końcu się wkurzyła i pogoniła Zomba za zdradzanie jej z FFoxy.
  • Mangiel uwielbia wsuwać swoją rękę. Uwielbia też pożerać wiedzę.
  • Osobą, która najczęściej roleplayuje jako Mangiel jest Aniela.
  • Jako, iż jest to postać z FNaFa, posiada wielu fanów i wielu wrogów.

Galeria