FANDOM

Barney Marksman - sprzedawca broni w Serealii. Pracuje w sklepie ASG Starlight by zarobić na siebie i swoją rodzinę.

Nowa Historia Edytuj

Akt I Edytuj

Barney jest poznany po raz pierwszy chwilę po przeprowadzce do Serealii jako poważny, nierozmowny właściciel sklepu. Rozmawia tam z Panzerem i zleca mu pozbycie się Borysa Lemona, urzędnika utrudniającego jego interesy. Po wykonaniu tego zlecenia Barney otwiera się trochę przed Wiktorem i wprowadza go do "specjalnego menu", które będzie mógł dla niego sprowadzić za pewną oplatą. Kilka dni później zleca on pozbycie się burmistrza Serealii, który chciałby zamknąć sklep w celu rozbrojenia populacji. Te zlecenie również kończy się sukcesem, jednak mogło skończyć się śmiercią Zomba.

Tego samego wieczora Zomb podsłuchuje jego rozmowę z nieznaną kobietą i otyłym mężczyzną. Staje on w obronie Barneya, co pozytywnie wpływa na ich relacje.

GnŁ RPG Edytuj

Perki - Strzelec Edytuj

Perki Barneya pozwalają na kupowanie broni i ich ulepszanie. Wyższe poziomy pozwolą też rozbrajać przeciwników bądź zmuszać ich do kapitulacji bez walki.

1) Amator: Pozwala kupować bronie w sklepie Barneya w Serealii.

2) Entuzjasta: Odblokowuje więcej broni.

3) Stały klient: Daje zniżkę na wszystkie zakupy w sklepach Starlight.

4) Rebeliant: Odblokowuje więcej broni i pozwala je kupować zamiast zamawiania. Możesz kupować słabe bronie w dowolnym sklepie Starlight.

5) Ekspert: Odblokowuje wszystkie bronie. Pozwala modyfikować bronie za opłatą.

6) Mistrz Gun-fu: Kopnięcie przeciwnika daje szansę na rozbrojenie. Modyfikowanie broni jest tańsze.

7) Legenda: Szansa na natychmiastową kapitulację przeciwników podczas walki.

Galeria Edytuj