FANDOM

Bulldozer
20160801174144 1
Przynależność Wszystkie państwa
Poziom MLG 9001
Pierwsze pojawienie się 1 sierpnia 2016

Buldożery (ang. Bulldozers) - Elitarne jednostki bojowe wystawiane przez wszystkie większe państwa. Świetnie wyszkoleni żołnierze w ciężkich pancerzach, nie boją się żadnego starcia z wrogami swojego kraju. Rzadziej używani jako jednostki policyjne.

Historia

Nie wiadomo, kiedy rozpoczęło się szkolenie pierwszych Buldożerów, jednak prawdopodobnie uczestniczyli oni w misjach wojskowych Cebulandu przed oficjalnym wdrożeniem ich do wojska. Pierwsze Buldożery zaprezentowały się publicznie 1 sierpnia 2016 roku na ulicach stolicy swego kraju, by nie pozwolić Winstonowi uciec z wyspy. Były one jednak kiepsko wyszkolone i wyposażone, jednak ich koncepcja rozeszła się po całej Łyżlandii i wkrótce inne kraje rozpoczęły szkolenie własnych jednostek tego typu. Każde państwo ulepszało Buldożery na swój sposób, jednak tylko najpotężniejsze mogły stworzyć swoje własne odmiany.

Typy Buldożerów

Każde państwo ulepszało tę jednostkę na swój własny sposób, co spowodowało powstanie wielu odmian tej jednostki. Niektórymi z nich są:

Greendozer
20160801174144 1
Przynależność Cebulandia, Zombolandia Federalna, TAS, DRG, Poligon
Wyposażenie Remington 870, SPAS-12
Cechy Nie może biegać, nie może sprintować, 500HP
  • Greendozer - Pierwsza odmiana tej jednostki. Uzbrojeni w ciężki pancerz i strzelbę Remington 870, byli oni potężniejsi od typowych piechurów. Jednakże, ich zbroje były wyjątkowo ciężkie, niezwykle ich spowalniając i nie pozwalając im biegać, co w połączeniu z bronią krótkodystansową pozwalało im tylko pełnić rolę "czołgu" podczas szturmowania budynków, bronienia pozycji bądź też odcinania drogi uciekającym kryminalistom.
Skulldozer
250px
Przynależność BUS, Mangland
Wyposażenie Ares Shrike, M249
Cechy 1000HP
  • Skulldozer - Typ Bulldozera szkolony przez BUS. Uzbrojeni w ciężkie karabiny maszynowe Ares Shrike lub M249, Skulldozery mogą zasypać pozycję przeciwnika pociskami. Ich pancerz jest potężniejszy od Greendozerów, potrafiąc przetrwać 2 razy więcej obrażeń, a lżejsze materiały użyte podczas konstrukcji pozwalają im również biegać. Są oni używani podczas rajdów na większych przestępców lub jako jednostka bojowa w większych bitwach.
Blackdozer
250px
Przynależność NZSRR
Wyposażenie USAS-12
Cechy 1000HP
  • Blackdozer - Bulldozer stworzony przez NZSRR. Mimo kontynuacji używania strzelb jako głównej broni, te Bulldozery są jednymi z najbardziej zabójczych jednostek na polu walki. Ich budowa jest niezwykle podobna do Skulldozerów, jednak rozróżnia ich inny kamuflaż i broń - Blackdozery dzierżą w pełni automatyczne strzelby USAS-12, których moc może odrzucić człowieka nawet na 6 metrów. W przeciwieństwie do innych krajów, ta odmiana jest używana tylko jako jednostka wojskowa - nigdy nie zaobserwowano ich na ulicach miast.
Meddozer
250px
Przynależność Albania
Wyposażenie UMP-45, Apteczka
Cechy Nie może sprintować, 2500HP
  • Meddozer - Całkowicie biały Bulldozer, są to najpotężniejsi wojownicy Albanii. Ich pancerz jest najpotężniejszy ze wszystkich widzianych na ziemi, a oprócz tego każdy z nich nosi przy sobie apteczkę, którą może leczyć rannych towarzyszy. Są uzbrojeni w pistolety maszynowe UMP-45, co pozwala im na prowadzenie celnego ognia, jednak przygważdżanie przeciwników nie jest możliwe z powodu małej pojemności magazynka. Ich jedynymi słabymi punktami jest ich rzadkość i szczelna budowa zbroi - Albania nie jest zbyt bogatym krajem, więc nie może wystawić wielu Meddozerów do walki, a wyjątkowo sztywna budowa nie pozwala na sprint - wciąż mogą oni biegać, więc należy zachować ostrożność.

Znani Buldożerowie

  • Franek - Greendozer z Cebulandii, który zaprzysiągł sobie schwytać Winstona za ucieczkę ze swego kraju, którą uważa za zdradę. Dzierży unikalną strzelbę SPAS-12.
  • Dr Skull -Jest on wyjątkowym typem Skulldozera. Jest on samotnikiem - pogłoski mówią, że podczas interwencji w Szpitalu Miłosierdzia został zainfekowany nieznanym wirusem, którego się pozbył "domowymi metodami". Od tego momentu oszalał i krążył po domach kryminalistów, najemników, bądź też i zwykłych ludzi, diagnozując u nich chorobę, którą nazwał "Skuldozą". Stara się oczyścić ciało i duszę chorego za pomocą swojego karabinu maszynowego.
  • Putinov - Członek sił specjalnych KGB. Brał udział w operacji Respawn, gdzie zabił własnoręcznie kilku rebeliantów, którzy usiłowali przejąć tajną siedzibę Sowieckiej Policji.

Ciekawostki

  • Wśród bulldozerów nie ma kobiet. Brak równości.
  • Bulldozery zostały zaprojektowane jako jednostka do walczenia z przestępcami, a mianowicie gangiem zwanym PAYDAY. Władze Cebulandii zdecydowały się jednak na rozwijanie swej armii zamiast zajmować "drobnymi złodziejami".

Galeria