FANDOM

Cyber - robot bądź ulepszony człowiek stworzony za pomocą Cyberianu. Charakteryzują się niezwykłą siłą, inteligencją i wytrzymałością, osiągalną tylko dzięki niezwykłemu pierwiastkowi.

Cechy charakterystyczne Edytuj

1 generacja Edytuj

  • Tylko roboty
  • Wytrzymałe i z rozwiniętą inteligencją
  • Regeneracja

2 generacja Edytuj

  • Roboty i ludzie umieszczeni w ciałach robotów
  • Brak starzenia się
  • Wysoka wytrzymałość i siła
  • Widoczne robotyczne elementy
  • Regeneracja

3 generacja Edytuj

  • Tylko ludzie ulepszeni za pomocą Cyberianu
  • Brak starzenia się
  • Brak zmian w wyglądzie poza jednym niebieskim okiem
  • Bardzo wysoka wytrzymałość, polepszona siła i zwinność
  • Możliwość wyświetlenia "HUD" za pomocą cyberoka
  • Regeneracja

Historia Edytuj

Akt I Edytuj

Pierwsze Cybery powstały w roku 1983, niedługo po odkryciu i wydobyciu Cyberianiu. Były to zwykłe roboty, czasem przypominające drony, służące do niczego innego niż walki. Posiadały one większą wytrzymałość niż inne pojazdy naziemne bądź zwykli żołnierze, a także mogły się regenerować oraz posiadały własny umysł, jednak nie były doceniane przez ludzi, gdyż były uważane za "tylko maszyny". Zmieniło się to, kiedy w w 1987 roku Gaige Newman użyła ich do obalenia rządu USA i przejęcia władzy. Po ich niespodziewanym debiucie ludzie z całej Łyżlandii zaczęli się interesować i szukać sposobów na ulepszenie ich struktury. Jednym z tych ludzi był Waldo Sterling, któremu udało się połączyć ludzki mózg z ciałem robota, tworząc drugą generację Cyberów. Przykładem takiego Cybera jest Arctic.

W roku 1999 Waldo podjął współpracę z nieznaną organizacją, dzięki czemu był w stanie stworzyć trzecią generację Cyberów. Nie były to już maszyny - byli to ludzie, którzy zdecydowali się zostać ulepszonymi - przestawali się starzeć, zyskiwali większą siłę, regenerowali swoje rany, a jedynym efektem ubocznym była zmiana barwy tęczówki jednego oka na niebieski. Waldo uznał to za "kolejny krok w ewolucji człowieka" i był dumny ze swojego dzieła, szczególnie utwierdzony w swym przekonaniu dzięki wielkim zainteresowaniu Terapiami Cyberianowymi (ulepszeniu człowieka w Cybera 3 generacji) ze strony Gaige Newman. Z większym dystansem podeszły do tego władze Rosji, które stwierdziły, że nie należy ingerować w ewolucję człowieka i zakazały Terapii Cyberianowych w całym kraju, a także prześladowały każdego podejrzewanego o bycie Cyberem.

Akt II Edytuj

Cybery stawały się coraz powszechniejszym widokiem na ulicach wszystkich miast Łyżlandii, co spowodowało zmianę nastawienia władz NSU i pozwolenie na podejmowanie terapii.

Znane Cybery Edytuj

1 generacja Edytuj

2 generacja Edytuj

3 generacja Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Cyber 3 generacji posiadał niebieskie oczy od urodzenia, to zidentyfikowanie go po samym wyglądzie jest niemożliwe.
  • Niebieska tęczówka to efekt uboczny zaimplementowania systemu HUD do siatkówki oka.
  • Możliwość korzystania z Cybermocy nie jest zależne od bycia Cyberem.