FANDOM

Diego, a właściwie Diego Kasztanov - Członek łyżek od 2001.

Nowa Historia Edytuj

Akt I - Życie w NSU, i jego dzieciństwo Edytuj

Diego był gnębiony i bity w szkole przez to że ponieważ pochodził z biednej rodziny, kiedy miał 16 lat dostał się do wojska (wtedy liczyły się tylko umiejętności, nie tylko wiek), a potem za jego umiejętności w walce, do KGB.

Po roku spędzonym w KGB, zorganizowano na niego zamach. Nic mu się nie stało ale był wrogiem nr. 1 dla KGB i służb porządkowych NSU.

Krótko po tym zdarzeniu przeprowadził się do Serealii.

Akt II Edytuj

Diego spotkał się z członkiem łyżek, Panzerem, podczas jego misji w Century Plaza. Jeden strażnik Moonmana namówił go do zagadania Panzera żeby zabiła go ochrona., ale Diego nie wiedział ich planów i się zgodził, potem po pierwszych strzałach pomagał Panzerowi. Misja się skończyła ewakuacją Diega a także Panzera przez Ocelota

Uczestniczył w misji która była w Bigcity z Januszem, i Hedge'm.

Diego przetrwał w wydarzeniach Afery Serealskiej, ewakuował się do Berlina razem z Ocelotem.

Zrobił sobie przerwę na trzy lata, przez wydarzenia Afery.

Diego zmarł podczas szturmu na Florydę i porwaniu Sapphire przez NJ9. Został użyty jako zakładnik. Dostał 4 kule, jedną w głowe. Materiał uzyskany przez jego kamere zabrał Kret razem z Januszem i Hedge'm.

Został ożywiony za pomocą cyberianu przez Szefa. Krótko po tym Diego zaatakował bunkier gdzie trzymano Sapphire, później do niego dołączył Ocelot, ponieważ pojawił się Pepsiman.

Kilka lat później, w 2012 był wysłany na misje w malutkim francuskim miasteczku. Znaleziono tam ciała żołnierzy. Po zebraniu dowodów on i Goblinowski dowiedzieli się, że to Mich, który powrócił. Ruszyli do lokacji gdzie ostatnio zobaczono Micha, potem do nich dołączył . Kilka minut po tym, on i KŚ zostali pojmani przez NJ9.

Zostali uwolnieni przez Goblinowskiego i Emme. Goblin oszalał i uważał, że są agentami NJ9 przez jego wiedze o nich. Zaczęła się walka z nieskończonymi atakami helikopterów NJ9 i Goblinowskim. Pod koniec walki pojawił się Pan P i musieli z nim dodatkowo walczeć.

Wrócili na Florydę, gdzie przyszedł brat Pepsimana, Bepsiman. Omówił sprawe co się stało podczas ich misji, zaproponował że zabierze Sapphire i nauczy ją jak opanować jej moce. Kilka minut później Sapphire i Diego zostali sami w pokoju, a Sapphire wyznała Diegowi że go kocha. Sapphire i Bepsiman polecieli do Koldlandu, a Goblinowski zakończył działalność Łyżek, oddał dom w Evochaos Diegowi i Emmie.

Akt III Edytuj

Po rozwiązaniu Łyżek zamieszkał w Evochaos razem z Emmą i Kretem. Sześć lat później dowiedzieli się, że odnaleziono kartke z nazwiskami Łyżek. Kasztanow razem z swoją przyjaciółką włamali się do hotelu, gdzie ta kartka się znajdowała. Krótko po tym spotkali kobietę, która zaprezentowała się jako Angel, powiedziała Diegowi i reszcie że Cebuland szuka Winstona i zaatakuje Łyżlandie.

Osobowość Edytuj

Diego jest człowiekiem lojalnym, jedyną rzecz którą nie lubi to skradanie się. Ba, często wchodzi kopniakiem w drzwi.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest najmłodszy z łyżek
  • Najmniej popularny
  • Prawdopodobnie się kocha w kimś z Łyżek
  • Diego jest praktycznie przyklejony do telefonu ponieważ ciągle piszę do Sapphire.

Galeria Edytuj