FANDOM

Diego, a właściwie Diego Kasztanov - Członek łyżek od 2001.

Nowa Historia Edytuj

Akt I - Życie w NSU, i jego dzieciństwo Edytuj

Diego był gnębiony i bity w szkole przez to że ponieważ pochodził z biednej rodziny, kiedy miał 16 lat dostał się do wojska (wtedy liczyły się tylko umiejętności, nie tylko wiek), a potem za jego umiejętności w walce, do KGB.

Po roku spędzonym w KGB, zorganizowano na niego zamach. Nic mu się nie stało ale był wrogiem nr. 1 dla KGB i służb porządkowych NSU.

Krótko po tym zdarzeniu przeprowadził się do Serealii.

Akt II Edytuj

Diego spotkał się z członkiem łyżek, Panzerem, podczas jego misji w Century Plazy, Jeden strażnik moonmana namówił go do zagadania Panzera żeby ochrona go zabiła, ale Diego nie wiedział ich planów i się zgodził, potem po pierwszych strzałach pomagał Panzerowi. Misja się skończyła ewakuacją Diega a także Panzera przez Ocelota

Uczestniczył w misji która była w bigcity z Januszem, i Hedge'm.

Diego przetrwał w wydarzeniach Afery Serealskiej, ewakuował się do Berlina razem z ocelotem

Kasztanov uciekł na 3 miesiące od łyżek, żeby się uspokoić. Założył wtedy jednostke "ECHO" która zwalczała kryminalność w miastach.

Diego zmarł podczas szturmu na Florydę i porwaniu Sapphire przez NJ9. Został użyty jako zakładnik. Dostał 4 kule, jedną w głowe. Materiał uzyskany przez jego kamere zabrał Kret razem z Januszem i Hedge'm.

Został zreanimowany za pomocą cyberianu przez Szefa. Krótko potym Diego zaatakował bunkier gdzie trzymano Sapphire, później do niego dołączył Ocelot ponieważ się pojawił pan P

Kilka lat później, w 2012 był wysłany na misje w malutkim francuskim miasteczku. Znaleziono tam ciała żołnierzy. Po zebraniu dowodów on i Goblinowski dowiedzieli się, że to Mich, który powrócił. Ruszyli do lokacji gdzie ostatnio zobaczono Micha, potem do nich dołączył . Kilka minut po tym on i KŚ zostali pojmani przez NJ9.

Zostali uwolnieni przez Goblinowskiego i Emme, Goblin oszalał i uważał, że są agentami NJ9 przez jego wiedze o nich. Zaczęła się walka z nieskończonymi atakami helikopterów NJ9 i Goblinowskim. Pod koniec walki pojawił się Pepsimaaan i musieli z nim walczyć dodatkowo.

Wrócili na Floryde, gdzie przyszedł brat pepsimana, bepsiman. I omówił sprawe co się stało podczas ich misji, zaproponował że zabierze Sapphire i nauczy ją jak opanować jej moce. Kilka minut później Sapphire i Diego zostali sami w pokoju, i Sapphire wyznała Diegowi że go kocha. Sapphire i Bepsiman se poszli, a Goblinowski zakończył działalność Łyżek i dał im dom w Evochaos.

Akt III Edytuj

Po rozwiązaniu Łyżek zamieszkał w Evochaos razem z Emmą i Kretem. 6 lat później dowiedzieli się że odnaleziono kartke z nazwiskami Łyżek. Włamali się do hotelu i zabrali tą kartke. Krótko po tym spotkali kobiete, zaprezentowała się jako Angel, powiedziała Diegowi i reszcie że Cebuland szuka Winstona i zaatakuje Łyżlandie.

Osobowość Edytuj

Diego jest człowiekiem który nie lubi skradania, ba, połowa jego wchodzenia do domów, placówek itp to kopniak w drzwi. Jest lojalny i nie potrafi podejmować decyzji.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj