FANDOM

Emma Wagner - (12.06.1987) członek Łyżek który w przeszłości był mechanikiem.

Nowa Historia Edytuj

Akt I Edytuj

Przeszłość Emmy była w miarę normalna. Od urodziła się w Demokratycznej demokracji, była kochana i chodziła do patologicznej podstawówki gdzie była średnim uczniem, jej rodzice rozstali się kiedy ta miała dziesięć lat, opiekę nad nią sprawował jej ojciec który uczył ją jeździć, a nawet - naprawiać auta, co młoda Emma pokochała i po szkole zamiast rzucić się w wir nauki i odrabiania prac domowych - naprawiała graty w warsztacie taty.

Kiedy miała dwanaście lat została pogryziona przez psa. Dlatego widząc nawet drobego pieska ucieka w panice...

(To ugryzienie skończyło się szwami)

Nic ciekawego w jej życiu się nie działo. Oprócz tego że jej rodzic zaczął się zadłużać w różnych bankach, a sama Emma stała przed dylematem - uczyć się czy pomagać ojcu spłacić długi. I tutaj podjęła się dwóch zadań przez co chodziła spięta cały czas.

Kiedy skończyła czternaście lat - Jej ojciec umarł z powodu zatrzymania akcji serca, przez co opiekię nad nią sprawowała jej matka, która po namowach córki zgodziła się na to by nie sprzedawać garażu, pod warunkiem że dziewczyna zacznie się uczyć.

Przez następne lata Emma starała się dobrze uczyć by spełniać wymagania matki. Nic specjalnego, za to w wolnych chwilach chodziła po różnorodnych komisach samochodowych, po prostu oglądała dostępne samochody, na które mogłaby namówić swoją rodzicielkę.

Również w pewnym okrasie życia mając dosyć swojej matki - Zapisała się do wojska gdzie liczyła na spokój. Niestety po pewnym czasie porzuciła to (A raczej ją wyrzucili).

Dlatego też kiedy wróciła do swojego kraju podjęła się prowadzenia warsztatu na własną rękę. Nie spodobało się to jej matce, która wolała by Emma podjęła inny zawód. (Powodem tego było to że matka dziewczyny obawiała się wypadku podczas remontowania jakiegoś auta)

Akt II Edytuj

Emma nie pojawiła się w pierwszym akcie. Za to zadebiutowała w drugim, gdzie wezwała łyżki na pomoc, ponieważ NJ9 chciało zamknąć jej warsztat samochodowy (potocznie zwany "Garażem") więc razem z łyżkami ruszyli do boju.

Pomimo pomocy ze strony łyżek Emma sprzedała swój warsztat. Powodem tej decyzji był fakt przeprowadzki na Florydę.

Akt III Edytuj

Mija sześć lat od poprzednich wydarzeń. Emma razem z Diegiem napadli na hotel. Ich celem było wykraść listę członków łyżek. (Przy okazji - wjazd na chatę policji i poznanie Angel.) Wróciła razem z nimi do Serealii.

Razem z Diegiem jeszcze pojechała do Panzera. Co skończyło się wrzaskiem na widok psa, i walką z klonami Hedża.

Ciekawostki Edytuj

- Zapewne gdyby nie interwencja łyżek straciłaby garaż. Jeżeli ten scenariusz by się spełnił - zajełaby się innymi warsztatami samochodowymi

- Przez to że Emma nienawidzi psów, każdy napotkany przez nią psiak musiał się liczyć z wrzaskiem.

- I dlatego dziewczyna preferuje koty.

- Zbok.

- Jest siostrą Liadan Slaine

Galeria Edytuj