FANDOM

Tytuł
Goblin
Imię Gustaw Orka
Data urodzenia 15.01.1973
Poziom MLG Ta postać jest zbyt poważna na bycie MLG
Uzbrojenie MP5, Apteczka, Granat, USP, SPAS-12, Intervention

Gustaw Orka (ps. Goblinowski) - najemnik, pierwotnie agent BUS FBI.

Historia

Urodzony 15 stycznia 1973 roku w Dole, w Francji. Jako mały chłopiec marzył o możliwości wstąpienia do Legii Piłkoziemskiej, by móc walczyć o to, w co wierzył, czyli w to, że Francja w końcu przestanie się poddawać. Niestety, kiedy skończył 17 lat, Francja została zaatakowana przez reklamówkę z Biedronki, co spowodowało jej kapitulację i zmianę nazwy na Snoboland. W wieku 24 lat uciekł z kraju i wstąpił do FBI, sądząc, że znajdzie ludzi, którzy wyprodukowali tę reklamówkę. Jego kariera zakończyła się w wieku 36 lat, gdy został wielokrotnie postrzelony przez Hiltera. FBI uznało za martwego, jednak udało mu się oszukać przeznaczenie i przeżyć. Został wtedy zmuszony do opuszczenia FBI z powodów politycznych. Nie zostawił jednak swej kariery - wrócił do Snobolandu, gdzie został najemnikiem. Jest jednym z najlepszych strzelców i jego usługi są często wynajmywane, także i przez Mangla.

Goblinowski w Nowej Historii

  • Francja nie poddała się reklamówce, lecz została zaatakowana przez US podczas Wielkiej Ekspansji w 1994 roku.
  • Był podwójnym agentem PBEUS i pracował pod przykrywką jako agent HAXOM. Jego żądza władzy i sławy doprowadziła go jednak do zdradzenia zarówno PBEUS, jak i HAXOM.
  • Goblinowski został jednym z Cyberów w roku 2012, po wybuchu bomby atomowej w Nowym Jorku.

Ciekawostki

  • Goblinowski często używa kropek. Jest AŻ TAK poważny.