FANDOM

Hans Wurst
HANS
Rasa Hans
Poziom MLG 44
Pojawia się PANZERSCHRECK
Skutek pojawienia się BAZUKA
Urodzony w Zombolandia, Amsterville, 1 września 1965
Zamieszkały obecnie w nikt nie wie

Hans Wurst, nazywany również Hans Wurst, lub po prostu Hans to właściwie dwie różne osoby. Łączą je jednak wygląd, charakter i dobór broni.

Hans WurstEdytuj

Hans Wurst urodził się w Zombolandii, w Amsterville w 1965r. Był synem Hansa i Helgi. W młodości pracował w wytwórni kotletów, ale później zapisał się do wojska. Zdobył w nim uznanie, jako ten, kto zje najwięcej klusek ziemniaczanych, za co dostał nawet awans i medal Krasza Na Serwerze. W momencie Wielkiej Wojny Pięciominutowej golił się. Po rozpadzie Zombolandu pozostał jednak lojalny swojemu dawnemu liderowi, szukając go natrafił na Kobiecą Partyzantkę Faszystowską w okolicach Forka. Dlaczego tam? Bo tam akurat trafił Zomb. Dołączył do jego oddziału, następnie pomagał Zombowi ile sił w żuchwie. Dalsze losy nieznane.

Hans Wurst
HANS
Rasa Hans
Poziom MLG 45
Pojawia się BAZUKA
Skutek pojawienia się PANZERSCHRECK
Urodzony w Zombolandia, Hometown, 1 września 1965
Zamieszkały obecnie w Ratusz w 1944RPGtown, DRZ

Hans WurstEdytuj

Hans Wurst urodził się w Zombolandii, w Hometown w 1965r. Był synem Hansa i Helgi. W młodości pracował w wytwórni klusek ziemniaczanych, ale później zapisał się do wojska. Zdobył w nim uznanie, jako ten, kto zje najwięcej kotletów, za co dostał nawet awans i medal Krasza Na Serwerze. W momencie Wielkiej Wojny Pięciominutowej golił się. Po rozpadzie Zombolandu został powołany na stanowisko Wielkiego I Niesamowitego Jedynego W Swoim Rodzaju Najlepszego Lidera Wielkiej Zombolandii Demokratycznej Po Wsze Czasy Amen. Współpracuje od dawna z ludźmi tropiącymi Zomba. Sam też chce go zniszczyć. Potrzebuje tylko okazji.

HANS

Hans Wurst, lub Hans Wurst, na treningu polowym