FANDOM

Hedge - młodszy brat Janusza. Były nauczyciel memetyki, razem ze swoim bratem pracował na Uczelni imienia Richarda Dankinsa. Żył na słabej pensji nauczycielskiej i miał nieciekawe życie alkoholika, aż do inwazji USA na Albanię. Uciekł z Januszem dzięki pomocy Wiktora.

Historia Edytuj

W roku 1997 Hedge i jego brat spotkali tajemniczego mężczyznę, który ostrzegł ich przed inwazją na Albanię. Najprawdopodobniej był razem z Januszem jedynymi osobami które zaufały Panzerowi w sprawie ataku USA, przez co uciekli a następnie zrekrutowano ich do Łyżek.

Akt I Edytuj

3 grudnia 1997 roku - Hedge, jego brat i inni członkowie Łyżek postanowili zinfiltrować bazę Grubasewa. Z sukcesem na początku odnaleziono potrzebne kody i dostano się do bazy głównej, jednak zostali wykryci przez co weszli w bezpośrednie starcie z żołnierzami USA. Po wybiciu żołdaków w placówkach musieli wrócić się po dynamit, a następnie wysadzili drzwi od pomieszczenia z walizką i przetransportowali ją dronem. Misja zakończyła się sukcesem dzięki współpracy z Kretem.

5 grudnia 1997 roku - Hedge i inni wrócili od Grubasewa, Kret ogarniał dokumenty z walizki a przystojny młodzieniec razem ze swoim bratem zaczęli szwendać się po mieście. Kret zrobił również aplikację na telefon, przez co inni ludzie mogli zgłaszać prośbę o pomoc Łyżkom w bezpieczny sposób.

Pod domem Łyżek stała pewna kobieta, dla upewnienia się kim jest ta osoba pewien przystojny, wysoki robot poszedł sprawdzić kim ona jest. Podczas rozmowy - Sapphire - poprosiła Janusza o numer czatowy a następnie zmyła się tak szybko jak przybyła. Janusz poinformował Kreta co się stało, Kolczatka z Ugandy zleciła więc temu bardziej palącemu poszukać Sapphire, więc Hedge ruszył robotyczną dupę do roboty by pomóc bratu w poszukiwaniach. W lesie podczas poszukiwań uratował życie Januszowi, zabił w odpowiedniej chwili człowieka który chciał się wysadzić w powietrze co spowodowałoby śmierć ich dwojga.

6 grudnia również poszukiwali dziewczyny. Nie odnaleźli nadal tej kurwy.

7 grudnia Kret podłożył do teczki z dokumentami (którą dostarczył do ambasady USA) bombę, która o mało nie zakończyła życia dwóch braci. Skutkiem tego zdarzenia była masowa ewakuacja wojsk USA, przez co kraina na chwilę została wyzwolona.

23 grudnia Hedge i jego brat udali się do (jak to miasto się nazywało? anjela pomusz), w ramach zlecenia Sapphire. Poszukiwali oni tajnych dokumentów w podziemiach, zabili Coacha (na chwilę) i burmistrza (na stałe) a następnie wrócili się do domu.

24 grudnia Sapphire dołączyła do Łyżek.

3 lata później, Łyżki dostają się do BigCity ze względu na epidemię którą wywołał . Hedge, Janusz i inni ścigają go by przemówić mu do rozsądku. Spotykają po drodze również Ryana który dostaje się potem do Łyżek.

Akt II Edytuj

Tydzień później Hedge wraz z bratem zgubili się w lesie podczas misji, przez co przeżyli Aferę Serealską.

Po ucieczce do Berlina Hedge nie brał udziału w obronie pałacu gdyż kupował meble i komputer.

Gdy rozwiązano Łyżki, Hedge razem z Diegiem i botem Arctic wyruszyli do Raskhinska by znaleźć i zabrać Sapphire. Tam spotkali Winstona który chciał porozmawiać z młodą dziewczyną którą właśnie rozbite Łyżki miały zabrać, Hedge razem z Diegiem zaczęli udawać KGBowców (czy jaki chuj) by wystraszyć celebrytę i zdobyć jego numer by następnie wykorzystać to do własnych celów. Po znalezieniu chwilowego safehouse'a młody bot musiał zinfiltrować komendę milicji, by zdobyć radio. Wszystko poszło gładko, odnaleziono nawet Panzera który wystartował w wyborach i miał wysokie poparcie, a następnie udano się na następną misję związaną z Forkiem.

Po drodze odnaleziono Janusza, a w opustoszałym mieście po misji z Forkiem Hedge postanowił przyłączyć się razem z innymi do HAXOM-u.

3 lata później (oczywiście już 3 lata później gdy przeprowadzili się do Miami na Florydzie) podsłuchiwał rozmowę Sapphire z dziwnym panem.

Hedge był poza Miami gdy Sapphire porwano a Diega zabito.

Razem z Januszem pomógł w DD ożywić Diega przy pomocy Szefa.

W 2004 roku Hedge został zabity przez Coacha, przez co przeszedł w stan uśpienia. Kret na szczęście przeniósł jego dane na jakieś stare gówno ze złomu.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest bratem Janusza
  • Janusz to jego brat
  • Często zostawia swojego brata by uratować pieska czy innego szczura
  • Jest biseksualny
  • Ma kolorowe światełka na ryju

Galeria Edytuj