FANDOM

Janusz - starszy brat Hedge'a. Były nauczyciel memetyki, razem ze swoim bratem pracował na Uczelni imienia Richarda Dankinsa. Żył na słabej pensji nauczycielskiej i miał nieciekawe życie palacza, aż do inwazji USA na Albanię. Uciekł z Hedgem dzięki pomocy Wiktora.

Historia Edytuj

W roku 1997 Janusz i jego brat spotkali tajemniczego mężczyznę, który ostrzegł ich przed inwazją na Albanię. Najprawdopodobniej był razem z Hedgem jedynymi osobami które zaufały Panzerowi w sprawie ataku USA, przez co uciekli a następnie zrekrutowano ich do Łyżek.

Akt I Edytuj

3 grudnia 1997 roku - Janusz, jego brat i inni członkowie Łyżek postanowili zinfiltrować bazę Grubasewa. Z sukcesem na początku odnaleziono potrzebne kody i dostano się do bazy głównej, jednak zostali wykryci przez co weszli w bezpośrednie starcie z żołnierzami USA. Po wybiciu żołdaków w placówkach musieli wrócić się po dynamit, a następnie wysadzili drzwi od pomieszczenia z walizką i przetransportowali ją dronem. Misja zakończyła się sukcesem, dzięki współpracy z Kretem.

5 grudnia 1997 roku - Janusz i inni wrócili od Grubasewa, Kret ogarniał dokumenty z walizki a Janusz razem ze swoim bratem zaczęli szwendać się po mieście. Kret zrobił również aplikację na telefon, przez co inni ludzie mogli zgłaszać prośbę o pomoc Łyżkom w bezpieczny sposób.

Kret zlecił Januszowi poszukać kobiety imieniem Sapphire, więc Janusz poszedł jej szukać, po czasie dołączył do niego brat. W lesie podczas poszukiwań jego brat uratował im życia, gdy zastrzelił niedoszłego zamachowca samobójcę, który przeszkadzał parom w parku uprawiającym legalny seks

6 grudnia również poszukiwali dziewczyny.

7 grudnia Kret podłożył do teczki z dokumentami (którą dostarczył do ambasady USA) bombę, która o mało nie zakończyła życia dwóch braci (mało w sumie hp stracili to wiadomo, choć dziwny jest fakt, że kazał im tam iść pod ambasadę specjalnie). Skutkiem tego zdarzenia była masowa ewakuacja wojsk USA, przez co kraina na chwilę została wyzwolona.

Galeria Edytuj