FANDOM

kpt. R. Rumcajs
Rasa moczymorda
Poziom MLG 11
Pojawia się Na statku
Skutek pojawienia się Znikają butelki z alkoholem
Urodzony w ZSRP, Forkogród (obecnie Fork), 17 września 1963r
Zamieszkały obecnie w Eastcoast, BUS
Kapitan R.Rumcajs - postać epizodyczna z wielkiego RP. Jest on kapitanem statku "HMS Valiant", na którym pasażerowie zbuntowali się, i zatopili statek. Z nudów.

BiografiaEdytuj

R. Rumcajs urodził się 17 września 1963 roku, w Forkogrodzie. Jego najbliższą rodzinę stanowił ojciec, 9 braci i 1 siostra. Matka (Kunegunda Errorst-Rumcajs) zmarła przedwcześnie na raka eboli, tuż po narodzinach brata Rumcajsa, Opla, w 1965 roku. Ojciec Rumcajsa, Rumcajs senior, poślubił wkrótcę Zdzisławę Yg, z którą dorobili resztę pociech. Ostatni z rodzeństwa, Lolosław, urodził się w 1987 roku. Wtedy Zdzisława zmarła, też na raka eboli. Ojciec zmarł w 2001 roku, na raka eboli.

Początkowo młody Rumcajs uczył się w szkole męskiej na ulicy Poprzecznej w Forkogrodzie, lecz później, po zamknięciu Forkogrodzkiego Portu Towarowego, będącego największym źródłem utrzymania dla Forkogradczyków i likwidacji Republiki Forkogradu, wyemigrował w poszukiwaniu zarobku. Trafił do Akademii Morskiej w Porto Ryko, gdzie nauczył się kapitanować statkiem. Wyjechał wkrótce do BUSa, zakupił statek HMS Honourable, na którym zbił fortunę. Posiadając 1 statek kupił kolejnego, HMS Valiant, dostając gratis HMS Royal Pilgrim, który zatonął przewożąc węgiel, blisko wysp Zombolandii. Niedługo potem, po modyfikacjach Valianta wyruszył z nim w dziewiczy rejs, wraz z dyplomatycznymi przedstwaicielami Zombolandii i Busa, do jego rodzinnego miasta. Jednakże, pasażerowie zbuntowali się i zatopili statek. Jego dalsze losy pozostają nieznane.

CharakterEdytuj

Rumcajs Rumcajs lubi pić alkohol i strzelać do pasażerów. Nie lubi za to, jak ktoś mu to uniemożliwia.

Rodzina RumcajsaEdytuj

Ojciec: Rumcajs Rumcajs senior, 13 II 1939 - 11 IX 2001

Matka: Konegunda Errorst-Rumcajs, 11 XXII 1944 - 2 II 1965, żona od 1962

Macocha: Zdzisława Rumcajs, 1 I 1949 - 2 III 1987, żona od 1965

Macocha: Walhalla Schmitz-Rumcajs, 26 IV 1969, żona od 1987, po 2001, żona znanego biznesowca Janusza Atnyspacjii.

Bracia:

Opel Rumcajs - 31 I 1965

Mordo Rumcajs - 22 XII 1966

Reks Rumcajs - 11 II 1967

Bilbo Rumcajs - 14 X 1972

Janusz Rumcajs - 6 IX 1975

Pepik Rumcajs - 6 VI 1978

Sylwester Rumcajs - 31 XII 1981

Bolesław Rumcajs - 3 III 1984

Lolosław Rumcajs - 7 VII 1987

Siostra:

Titosławia Rumcajs, 6 IX 1969

Więcej z Fandomu

Losowa wiki