FANDOM

Kapitan R.Rumcajs - postać epizodyczna z Oryginalnej Historii i przyjaciel Łyżek w Nowej Historii. Jest on kapitanem statku "HMS Valiant", na którym pasażerowie zbuntowali się, i zatopili statek. Z nudów.

Biografia Edytuj

R. Rumcajs urodził się 17 września 1963 roku, w Forkogrodzie. Jego najbliższą rodzinę stanowił ojciec, 9 braci i 1 siostra. Matka (Kunegunda Errorst-Rumcajs) zmarła przedwcześnie na raka eboli, tuż po narodzinach brata Rumcajsa, Opla, w 1965 roku. Ojciec Rumcajsa, Rumcajs senior, poślubił wkrótcę Zdzisławę Yg, z którą dorobili resztę pociech. Ostatni z rodzeństwa, Lolosław, urodził się w 1987 roku. Wtedy Zdzisława zmarła, też na raka eboli. Ojciec zmarł w 2001 roku, na raka eboli.

Początkowo młody Rumcajs uczył się w szkole męskiej na ulicy Poprzecznej w Forkogrodzie, lecz później, po zamknięciu Forkogrodzkiego Portu Towarowego, będącego największym źródłem utrzymania dla Forkogradczyków i likwidacji Republiki Forkogradu, wyemigrował w poszukiwaniu zarobku. Trafił do Akademii Morskiej w Porto Ryko, gdzie nauczył się kapitanować statkiem. Wyjechał wkrótce do BUSa, zakupił statek HMS Honourable, na którym zbił fortunę. Posiadając 1 statek kupił kolejnego, HMS Valiant, dostając gratis HMS Royal Pilgrim, który zatonął przewożąc węgiel, blisko wysp Zombolandii. Niedługo potem, po modyfikacjach Valianta wyruszył z nim w dziewiczy rejs, wraz z dyplomatycznymi przedstwaicielami Zombolandii i Busa, do jego rodzinnego miasta. Jednakże, pasażerowie zbuntowali się i zatopili statek. Jego dalsze losy pozostają nieznane.

Charakter Edytuj

Rumcajs Rumcajs lubi pić alkohol i strzelać do pasażerów. Nie lubi za to, jak ktoś mu to uniemożliwia.

Rodzina RumcajsaEdytuj

  • Ojciec: Rumcajs Rumcajs senior, 13 II 1939 - 11 IX 2001
  • Matka: Konegunda Errorst-Rumcajs, 11 XXII 1944 - 2 II 1965, żona od 1962
  • Macocha: Zdzisława Rumcajs, 1 I 1949 - 2 III 1987, żona od 1965
  • Macocha: Walhalla Schmitz-Rumcajs, 26 IV 1969, żona od 1987, po 2001, żona znanego biznesowca Janusza Atnyspacjii.

Rodzeństwo

  • Opel Rumcajs - 31 I 1965
  • Mordo Rumcajs - 22 XII 1966
  • Reks Rumcajs - 11 II 1967
  • Bilbo Rumcajs - 14 X 1972
  • Janusz Rumcajs - 6 IX 1975
  • Pepik Rumcajs - 6 VI 1978
  • Sylwester Rumcajs - 31 XII 1981
  • Bolesław Rumcajs - 3 III 1984
  • Lolosław Rumcajs - 7 VII 1987
  • Titosławia Rumcajs, 6 IX 1969

Nowa Historia

Akt II Edytuj

Kapitan Rumcajs pomógł Łyżkom dostać się do Koldlandu na swoim statku w 2001 roku po tym, jak zdołali "przekonać" rosjan stacjonujących w Nadportowsku, by zostawili go w spokoju. Później pomógł im wrócić z rozmów pokojowych w Forku, jednak jego mały okręt rozbił się na skałach niedaleko zniszczonego miasta Apocalypse. Po tym, jak Łyżki zebrały dla niego części zamienne zdołał naprawić swoją łódź i zabrał swoich klientów na Florydę. Po tym słuch o nim zaginął.