FANDOM

Karabiny szturmowe - klasa broni używana przez niektórych mieszkańców Łyżlandii. Bardzo mało popularne z powodu ich wysokich kosztów kupna, utrzymania i wagi.

Wielkie RP

Dostepność

Barney może sprzedać ci jedną z tych broni po zamówieniu od niego karabinu. Cena waha się między 1500$ a 2000$. Barney nigdy nie sprzeda karabinów ARNJ - są one dostępne tylko poprzez łupienie baz New Justice.

Dragonfly

Dragonfly jest karabinem używanym przez Angel i nie można zdobyć jego innego egzemplarza.

Rodzaje karabinów

Akt I

SB1 MAMAS

  • DMG: 7
  • Celność: 69
  • Magazynek: 25
  • Uwagi: strzela serią 3 pocisków.
  • Opis: Francuski prototyp karabinu, który kończył fazę testów w roku 1994. Nigdy nie wyszedł z tej fazy ze względu na inwazję USA. Obecnie produkowany głównie jako ciekawostka. Strzela seriami 3 pocisków (mimo tego, że 25 nie jest podzielne na 3?).

Akt II

AK

  • DMG: 10
  • Celność: 70
  • Magazynek: 30
  • Opis: Dość stary karabin szturmowy z NSU. Solidny średniak.

AR16

  • DMG: 9
  • Celność: 75
  • Magazynek: 35
  • Opis: Dość stary karabin szturmowy z BUS wytworzony w roku 2003 jako odpowiedź na AK. Celniejszy i z większym magazynkiem, jednak ustępuje swojemu wschodniemu rywalowi w sile ognia.

SB2 MAMAS

  • DMG: 11
  • Celność: 75
  • Magazynek: 30
  • Uwagi: strzela serią 3 pocisków.
  • Opis: Przeobrażenie pierwszego MAMASa w coś, co by naprawdę mogło kogoś skrzywdzić. Strzela seriami 3 pocisków.

ARNJ

  • DMG: 11
  • Celność: 75
  • Magazynek: 20
  • Opis: Assault Rifle New Justice - prototyp karabinu szturmowego w układzie bullpup wytworzony przez NJ9. Nie wyróżnia się niczym, ale ładnie wygląda.

Akt III

KH716

  • DMG: 11
  • Celność: 80
  • Magazynek: 31
  • Opis: Kepler und Hosh 716 - Nowoczesny karabin szturmowy z Zombolandu. Nic specjalnego, ale tani w utrzymaniu.

TAN

  • DMG: 14
  • Celność: 70
  • Magazynek: 20
  • Opis: Karabin bojowy wytworzony w BUS. Niecelny, ale potężny.

ARNJ-2

  • DMG: 14
  • Celność: 80
  • Magazynek: 20
  • Opis: Assault Rifle New Justice - 2 - karabin szturmowy w układzie bullpup wytworzony przez NJ9. Celny i ładnie wygląda.

ARNJ-3

  • DMG: 17
  • Celność: 82
  • Magazynek: 25
  • Opis: Assault Rifle New Justice - 3 - innowatorski karabin szturmowy wykorzystujący technologię magnetyczną wytworzony przez NJ9. Używa amunicji 8.5x6.65, utrudniając uzupełnianie amunicji w boju. Magazynek jest wkładany poziomo od tyłu broni i po opróżnieniu automatycznie wystrzeliwywuje, przyśpieszając proces przeładowania.

Dragonfly

  • DMG: 17
  • Celność: 82
  • Magazynek: 25
  • Uwagi: Pozwala leczyć sojuszników.
  • Opis: Assault Rifle New Justice - 3 "Dragonfly" został zmodyfikowany, by zawrzeć urządzenie służące do leczenia rannych.