FANDOM

Krzaczkowa Świnka - impulsywny kierowca autobusu z Evochaos, później członek Łyżek.

Nowa Historia

Akt I Edytuj

KŚ jest poznany przez Łyżki podczas ich poszukiwań w Evochaos. Udaje tam kierowcę autobusu wycieczkowego, który szantażuje turystów do opuszczenia miasta bądź brania udziału w jego "wycieczkach" między hotelem, wieżowcem ze składem atomówek a restauracją Burger Coach. Tak naprawdę został on zmuszony przez NJ9 do trzymania wszystkich ludzi zdala od pustyni, gdzie mieli oni bazę. Gdy Panzer zagroził jego składowi atomówek na 9 piętrze, otworzył on bramę kierującą na pustynię, ostrzegając Łyżki, że robią wielki błąd wchodząc tam.

Akt II Edytuj

W lipcu 2001 roku KŚ zebrał grupę ludzi i przypuścił atak na Bigcity, co doprowadziło do interwencji Łyżek i prawie całkowitego zniszczenia miasta. Okazało się, że KŚ był kontrolowany przez kogoś innego, kto zdołał przejąć jego umysł i zmusić go do zaatakowania miasta. Po tym wydarzeniu KŚ pomógł Łyżkom dostać się do latającego statku Pana Blimpa i razem zdołali go pokonać. Po tym wydarzeniu Bush zdecydował się wstąpić do organizacji założonej przez jego nowych przyjaciół.

Po rozpadzie Łyżek założył HAXOM, wierząc, że świat jeszcze się nie skończył i że wciąż może pomagać ludziom w potrzebie.

Ciekawostki

  • Krzaczkowa Świnka był jednym z członków Oryginalnego RP, a postać ta jest jego growym ucieleśnieniem.
  • Modelem KŚa podczas Oryginalnego RP był Diablo. Niestety model ten sprawiał zbyt wiele problemów, więc został zmieniony na obecny.