FANDOM

Agatha Marché - Francuzka pomagająca Łyżkom. Zajmuje się retoryką.

Nowa Historia Edytuj

Akt I Edytuj

Łyżki spotykają Agatę, gdy próbuje opchnąć Zombowi klucz do jego własnego domu za 100.000$. Czuje się ona źle, że naprawdę udało się jej kogoś nabrać na tak beznadziejny numer i decyduje się uczyć organizację, jak stać się lepszym w rozmowie.

GnŁ RPG Edytuj

Perki - Waga Edytuj

1) Zastraszanie: Pozwala na zastraszenie przeciwnika za pomocą broni palnej. Zastraszony przeciwnik łatwiej posłucha się żądań agentów GnŁ i będzie wymagać mniejszych łapówek.

2) Akwizytor: Zwiększa prawdopodobnieństwo zadziałania łapówki, można oferować ludziom inne przedmioty w zamian za kooperację.

3) Trening: Zomb nie nabiera się na wszystkie łapówki, ludzie oferują większe łapówki, zwiększa efektywność zastraszania.

4) Negocjator: Zwiększa szansę, że wróg zgodzi się na kooperację podczas negocjacji. Wrogowie mają mniejszą szansę na natychmiastowe otwarcie ognia.

5) Urok: Wróg może się zgodzić na kooperację nawet bez potrzeby rozmowy/łapówki. Przyśpiesza postęp przyjaźni z innymi ludźmi.

6) Odwrócenie uwagi: Pozwala przekupić policję, by ignorowała jawne próby zastraszenia.

7) Wsparcie moralne: W wypadku porażki podczas negocjacji otrzymujesz dodatkową próbę.

8) Sława światowa: Policja może ignorować dowolne akcje. Zwiększa ilość pieniędzy otrzymywanych z łapówek. Zwiększa retorykę o 10%.