FANDOM

Moonman - (właściwie Masayoshi Mishikada) szef organizacji NJ9. Bogacz i filozof, dążący do swoich celów myśliciel.

Wraz z Bratem Pałownikiem rozpoczął plan eksterminacji Łyżek. NJ9 oficjalnie nie współpracuje z wojskiem USA, jednak Pałownik jest (był) łącznikiem i wydaje (wydawał) potajemnie rozkazy w jego imieniu.

Historia Edytuj

Urodzony 1.04.1973 roku w Nowym Jorku w rodzinie Mishikada, jest bratem Marii (matki Angel) i wujkiem młodej rekonstruktorki Łyżek.

W wieku 14 lat stwierdzono u niego rzadką przypadłość - chorobę wywołującą obumieranie komórek mózgowych i tkanki mięśniowej. Pomocną dłoń wyciągnęła do niego Gaige Newman, która za pomocą modyfikacji cyberianowej uleczyła Moonmana. Jednakże, jego ciało stało się szpetne. Masayoshi postanowił więc ukrywać swoją twarz pod maską jego własnej postaci utworzonej w podświadomości - Moonmana.

Masayoshi w młodych latach współpracował razem z rodzicami Angel nad projektem emitera, który pozwoliłby kontrolować umysły wszystkich ludzkich istot w promieniu kilkuset kilometrów. Wynalazek ten - zwany emiterem Kajmanowa - na papierze miał wyeliminować przestępczość, myśli samobójcze u mieszkańców itp. W niewłaściwych rękach mógł jednak posłużyć do stworzenia armii marionetek, z tego powodu Carverowie (czyli w tym siostra Masayoshiego po wyjściu za mąż) postanowili porzucić projekt, sprawę dodatkowo utrudniała ciąża Marii i nadchodzące dziecko - Angel.

Nowa historiaEdytuj

Masayoshi od czasów terapii popadał coraz głębiej w stan psychozy, był coraz bardziej niepoczytalny. Odmawiał pomocy psychiatrycznej i jakiejkolwiek interwencji która przerwałaby jego badania. Moonman dzięki wybiciu się w mediach zdobył popularność i tym samym inwestorów, którzy wspomagali go finansowo. To doprowadziło do powstania NJ9 - firmy która miała "uleczyć świat". Jednakże Masayoshi nie ujawniał członków czy zamiariów oganizacji, w dodatku musiał oczyszczać się z zarzutów, że jest niepoczytalny i psychicznie chory.

Cele Edytuj

Masayoshi Mishikada jest ambitnym biznesmenem i naukowcem, dlatego też ma wielkie cele. Według niego ludzie zbyt skupiają się na sobie, a nie na ogóle populacji ludzkiej jako jeden "gatunek, cywilizacja, twór". Potajemnie więc knuje plany kontroli nad mieszkańcami planety - oraz próbuje znaleźć części emitera Kajmanowa, by zrealizować jego marzenia.

Ciekawostki Edytuj

  • W młodości był bardzo odcięty od świata.
  • Nie lubi alkoholu i papierosów.
  • Prawdopodobnie czuł pociąg seksualny do swojej siostry.
    • Może czuje i nawet do swojej siostrzenicy.
  • Współpracuje z prywatnymi firmami wojskowymi i producentami broni czy pojazdów.
  • W przeszłości rywalizował z Richardem Dankinsem o pozycję na arenie naukowej.

Galeria Edytuj