FANDOM

Panzer (Wiktor Panzerow) - urodzony w 1980 członek GnŁ. Dosyć zamknięty w sobie i zamyślony człowiek, myślący przeważnie pesymistycznie, posiadający władzę nad jednostkami wsparcia. Dawny członek KGB.

Historia w tle

Urodził się 25 stycznia 1980 w szpitalu w Nexusgradzie, gdzie wraz ze swoimi rodzicami, Antonem Panzerowem i Jekateriną Goffman-Panzerow żył przez lat 7. Chodził do szkoły, spotykał się z rówieśnikami, jednak 12 lutego 1987, gdy ojciec wyjechał prowadzić ambasadę kraju we Francji, matka została sama, a Wiktor musiał wyprowadzić się od rodziców. Trafił do dworku dziadków w Hoffenbergu. Tam pod czujnym okiem dziadka i babci uczył się indywidualnym tokiem nauczania, a jedyną osobą w jego wieku, którą znał, był jego kuzyn, Hieronim Hoffman. Przez całe 8 lat nie wychodził z domu. Mając tak dużo wolnego czasu, Panzer czytał książki o polityce, konstruował różnorakie mechanizmy, sklejał modele i naprawiał wraz z dziadkiem jego trabanta, czasem nawet pozwalano mu grzebać przy używanej tylko na specjalne okazje wołdze. W 1995 wyjechał do sekretnej szkoły szpiegów i informatorów, prowadzonej przez NKWD, aby nauczyć się fachu. Przez jego aspołeczność, spowodowaną brakiem kontaktu z rówieśnikami, miał z tym kłopoty, ale miał jedną zaletę: nie gadał za dużo. Został zwolniony z pracy w 1997, podczas "Incydentu Gałgańskiego", rozpoczynając tym samym akt pierwszy Nowej Historii.

Wielkie RP

Tutaj Panzer pojawia się rzadko. Jest osobą dosyć tajemniczą, miewającą absurdalne pomysły, które o dziwo działają, ale nikt ich nie stosuje.

Nowa Historia

Akt I

W roku 1995 wstąpił do KGB jako "tymczasowy pomocnik". W roku 1996 został zatrudniony jako "informator", który dokonywał wymiany informacji między USA i Rosją. Rok później spowodował "gałgański incydent", który zakończył się śmiercią kilku osób w Gałganii i wydaleniem z KGB. Dzień po tym wydarzeniu założył GnŁ z siedzibą w Serealii, którym przewodził następne 6 lat. Pod koniec listopada skontaktował się z Spectre, który pomógł im zdobyć śmigłowiec "Clearsky". Następnie przewodził "Operacji Albania", gdzie wraz z Michem i Zombem ratowali cywilów, w tym Janusza i Hedge, z Littletown, w którym trwały walki między USA, Rosją i Albańską milicją.

Po zafundowaniu schronienia dla Oryginalnej Czwórki (Serealia, Gałgania) przystąpił do pomocy okolicznym mieszkańcom. Zapisał się w historii tego miasta jako likwidator burmistrzów, ponieważ doprowadził do zwolnienia, jak i nawet samospalenia się 2 głów tego miasta.

Na Wigilii Łyżkowej wolał palić papierosy na ulicy, zamiast się socjalizować z innymi (o ironio).

Akt II

W roku 2001 pomagał Michowi w Operacji Waszyngton. Po ukończeniu jej spierał się z Michem na temat pozycji Zombianina w GnŁ, co prowadziło do destabilizacji organizacji. W 2002 roku przejął władzę nad nad Rosją i zmienił jej nazwę na NSU. Rządził nią do roku 2015, gdy nowym liderem został Krinkow.

W czasie jego kadencji NSU przeżyło olbrzymi rozwój technologiczny, a sytuacja wielu rodzin poprawiła się. Panzer starał się pomagać osaczonym znajomym na Florydzie w BUSie, doprowadzając do ewakuacji ich w Czarnej Wołdze. Po tym zdarzeniu jednak usunął się z GnŁ, a kilka lat później z polityki.

Panzer politykiem

W 2002 Parzerow przejmuje władzę w NSU. Stara się jak najbardziej, aby mieszkańcom żyło się coraz lepiej. Podczas 13 lat jego rządów, sytuacja w kraju ulega znaczącej poprawie. Od 2014, Panzerow pojawia się w polityce coraz rzadziej. W 2015 został ściągnięty ze stanowiska, ponieważ jego rywal, Krinkow, podstępem używając plotek i manipulacji powoduje publiczną niechęć do jego osoby. Następnie po tym, podróżuje po Świecie ze znajomymi, albo wypoczywa w Rashkinsku lub u dziadków w Hoffenbergu. W 2017, dziadkowie oddają mu posiadłość, a sami wypływają w świat, na podróż ich życia.

Akt III

Następne lata Wiktor spędził na reorganizowaniu GnŁ pod pseudonimem "Mafioz". Zadanie to powiodło się, jednak nie tak, jak się spodziewał - grupa składała się tylko z 4 osób i nie była w stanie reagować na nowe zagrożenia. Niemniej jednak wyszło mu to na dobre, ponieważ powoli zaczynał mieć dość walki o cokolwiek. Nowe GnŁ było bardziej grupką 4 przyjaciół, podróżujących po świecie, napotykających po drodze różne przeszkody.

W 14 lipca 2018, przedstawiciele Łyżek w formie Emmy i Diega odwiedzili jego posiadłość w Hoffenbergu, niegdyś przygranicznej mieścinie NSU, jednak po wchłonięciu Zombianii Wschodniej podczas Wielkiej Wojny Zombowej, pojawiła się w całości na terenie NSU. Pojawienie się NGnŁ przyciągnęło za sobą atencję ze strony NJ9, zmuszając Panzera do opuszczenia jego rezydencji i ponowne zapisanie się do organizacji, prowadzonej teraz przez Angel. Następnie po tych zajściach, Panzer brał udział w infiltracji bazo-kopalni położonej w środkowym Koldlandzie, a następnie w staraniach dotyczących uratowania Ryana, które zakończyły się średnim powodzeniem.

Panzer i Emma wyjechali z Serealii, w celu zaproponowania Hieronimowi Hoffmanowi dołączenie do GnŁ w charakterze pomocnika do walki. Tam jednak cała trójka zostaje porwana. Panzer zostaje uwolniony w Rashkinsku przez przyjaciół, a następnie opuszcza grupę, tłumacząc się, że nic nie umieją zrobić, żeby ratować przyjaciół. Uwalnia ich wkrótce samemu, niszcząc konwój NJ9 w okolicach Kamczatki. Od tamtego czasu pokazuje się rzadko. Wiadome jest, że wraz z kilkoma żołnierzami z Armii Czerwonej, jednym oficerem KGB i kuzynem Hieronimem działają w partyzantce. Ostatnio widziany na Kamczatce, niezwykle rozdrażniony próbował odbić Angel z rąk NJ9.

GnŁ RPG

UzbrojenieEdytuj

Rewolwer Nougant mod 1887Edytuj

  • DMG: 3
  • Celność: 85
  • Magazynek: 7
  • Opis: Bezużyteczna broń wsparcia. Wolno strzela i ma najdłuższy czas przeładowania w grze. Odblokowuje za to dużo potężniejsze umiejętności po wyekwipowaniu.

PDSz mod. 1941Edytuj

  • DMG: 8
  • Celność: 65
  • Magazynek: 71
  • Opis: Radziecki pistolet maszynowy o imponującej szybkostrzelności i równie imponującemu rozrzutowi pocisków. Idealny do walk na krótkie dystanse. Możliwy jest również ogień pojedyńczy, jednak jest tak niepraktyczny, że Panzer prawie wcale go nie używa.

RPPS mod 1942Edytuj

  • DMG: 180
  • Celność: 99
  • Magazynek: 1
  • Penetracja: 100%
  • Cooldown: 15 sekund
  • Opis: Wiekowa rusznica przeciwpancerna. Zadaje bardzo obrażenia i neguje pancerz. Słabymi stronami tej broni są: potrzeba rozstawienia, czas przeładowania (15 sekund, przeładowuje się niewyekwipowane) i ilość zabieranej amunicji.

K-KMEdytuj

  • DMG: 20
  • Celność: 80
  • Magazynek: 35
  • Opis: Podstawowy karabin szturmowy Armii Czerwonej. Od niedawna, podstawowy karabin szturmowy Panzera.

SprężynowiecEdytuj

  • DMG: 20, w plecy 500
  • Penetracja: 50%
  • Opis: Nożyk do dźgania sprowadzony ze Snobolandu. Stal nierdzewna. Głownia 12,5cm. Boli, jak się nim dźgnie kogoś, w szczególności w plecy. Również boli, jak niespodziewanie otworzy się w kieszeni.

Umiejętności

Wartości w (nawiasach) są używane tylko w wypadku wyekwipowania Nougant mod 1887.

KrótkofalówkaEdytuj

  • Wyciąga krótkofalówkę potrzebną do wzywania potężnych umiejętności wsparcia.
    • Zrzut amunicji - wszyscy sojusznicy w promieniu 5 metrów od Panzera odnawiają magazynek.
      • Cooldown: 3 tury
      • Bonus wyposażenia Nouganta: Nieskończona amunicja (1 tury)
    • Strzał z moździerza - po 1 turze wystrzeliwywuje 3 granaty moździerzowe spoza mapy. Po chwili lądują z charakterystycznym, głośnym świstem i zadają 55 (110) obrażeń (165/330 razem).
      • Cooldown: 5 tur.
      • Cast time: 1 tura.
      • Bonus Nouganta: Zmniejsza cast time o 1 turę, podwaja obrażenia, zwiększa celność
      • Granaty uderzają w 2 (3) przeciwników stojących obok siebie.
    • Kontrwywiad - Maskuje 1 (2) sojuszników, powodując, że wróg nie może ich zobaczyć dopóki nie wykonają innej akcji niż obrona.
      • Cooldown: 5 tur
      • Czas trwania: 1 tura
      • Bonus Nouganta: Zwiększa ilość celów.

Okrzyk bojowy

  • Po użyciu zwiększa obrażenia i obronę sojuszników w promieniu metrów o 10% (20%), zwiększa zwinność o 5% (10%).
    • Cooldown: 3 tury
    • Czas trwania: 1 tura
    • Bonus Nouganta: podwaja moc umiejętności.

Wsparcie Moralne

  • Przywołuje 3 Rekrutów Łyżek kontrolowanych przez AI. Każdy z nich ma 75HP (80HP) i Karabin Rebelianta (9 (10) obrażeń, celność 65% (70%), magazynek 25). Będą oni losowo atakować przeciwników.
    • Cooldown: 10 tur (startuje z cooldownem 4 tury)
    • Bonus Nouganta: Zwiększa statystyki Rekrutów gdy wyposażony. Wyposażenie innej broni automatycznie zmniejsza statystyki!

Ciekawostki

  • Panzer był jednym z graczy Oryginalnego RP, a postać ta jest jego ucieleśnieniem w Nowej Historii.
  • Posiada Czarną Wołgę. Dostał ją w 2002 od swojego dziadka i od tamtego czasu jest to jego ulubiony środek komunikacji.
  • Normalnie mieszka w Rashkinsku na ulicy Spawaczy 2/2, ale póki co zajął się ratowaniem Świata, więc jego domu pilnuje jego babcia (nie Jadzia).
  • Już nie mieszka w Rashkinsku, teraz rezyduje w dworku przy dawnej granicy z Zombolandem.
  • Teraz urzęduje gdzieś w lesie, wraz z partyzantami, okazjonalnie w Hoffenbergu.
  • Ma problemy z kontaktami międzyludzkimi, często potrzebuje samotności, aby poukładać sobie zdarzenia i pogodzić się z nimi.
  • Jedyną osobą z jego rodziny, z którą ma kontakt, to jego kuzyn Hieronim.
  • Nigdy nie posiadał psa, bo go to nie rajcowało. Jedynym psem jakiego znał, był Stefan. Jego też nie darzył specjalnym uczuciem.
  • Stara się być dobrym człowiekiem, ale mu to nie wychodzi.
  • Nie jest wiadome, co teraz się z nim dzieje.

GaleriaEdytuj