FANDOM

Panzer
Panzer portrait
Pełne imię Wiktor Panzerow
Płeć Mężczyzna
Wiek 38
Przynależność NKWD, GnŁ, Nowe GnŁ
Urodzony w NSU, Nexusgrad, 25 stycznia 1980
Wyposażenie PPSz-41, PTRS-41, Rewolwer Naganta, krótkofalówka
Panzer (Wiktor Panzerow) - urodzony w 1980 członek GnŁ i Nowego GnŁ (TGT). Dzieciństwo spędził jeżdżąc tramwajami wte i wefte.

Nowa Historia

Akt I

W roku 1995 wstąpił do NKWD jako "tymczasowy pomocnik". W roku 1996 został zatrudniony jako "informator", który dokonywał wymiany informacji między USA i Rosją. Rok później spowodował "gałgański incydent", który zakończył się śmiercią kilku osób w Gałganii i wydaleniem z NKWD. Dzień po tym wydarzeniu założył Łyżki, którym przewodził następne 6 lat. W roku 1998 skontaktował się z Revolver Ocelotem, który zdobył dla niego odrzutowiec VTOL "Clearsky". Następnie przewodził "Operacji Albania", gdzie wraz z Michem, Zombem i Rainbow ratowali cywilów z Littletown, w którym trwały walki między USA, Rosją i Albańską milicją.

Akt II

W roku 2001 pomagał Michowi w Operacji Waszyngton. Po ukończeniu jej spierał się z Michem na temat pozycji Zombianina w Łyżkach, co prowadziło do destabilizacji organizacji. W 2003 roku przejął władzę nad nad Rosją i zmienił jej nazwę na NSU. Rządził nią do roku 2015, gdy nowym liderem został Kobrachev.

Akt III

Następne lata Wiktor spędził na reorganizowaniu Łyżek pod pseudonimem "Mafioz". Zadanie to powiodło się, jednak nie tak, jak się spodziewał - grupa składała się tylko z 4 osób i nie była w stanie reagować na nowe zagrożenia.

W roku 2018 odpowiedział na Rekonstrukcję Łyżek.

GnŁ RPG

UzbrojenieEdytuj

PDSz mod. 1941Edytuj

  • DMG: 8
  • Celność: 65
  • Magazynek: 71
  • Opis: Radziecki pistolet maszynowy o imponującej szybkostrzelności i równie imponującemu rozrzutowi pocisków. Idealny do walk na krótkie dystanse. Możliwy jest również ogień pojedyńczy, jednak jest tak niepraktyczny, że Panzer prawie wcale go nie używa.

RPPS mod 1942Edytuj

  • DMG: 80
  • Celność: 90
  • Magazynek: 1
  • Penetracja: 100%
  • Cooldown: 15 sekund
  • Opis: Wiekowa rusznica przeciwpancerna. Zadaje bardzo obrażenia i neguje pancerz. Słabymi stronami tej broni są: potrzeba rozstawienia, czas przeładowania (15 sekund, przeładowuje się niewyekwipowane) i ilość zabieranej amunicji.

Rewolwer Nougant mod 1887Edytuj

  • DMG: 3
  • Celność: 92
  • Magazynek: 7
  • Opis: Bezużyteczna broń wsparcia. Wolno strzela i ma najdłuższy czas przeładowania w grze. Odblokowuje za to dużo potężniejsze umiejętności po wyekwipowaniu.

Umiejętności

Wartości w (nawiasach) są używane tylko w wypadku wyekwipowania Nagant wz. 1895.

KrótkofalówkaEdytuj

  • Wyciąga krótkofalówkę potrzebną do wzywania potężnych umiejętności wsparcia.
    • Zrzut amunicji - wszyscy sojusznicy w promieniu 5 metrów od Panzera odnawiają magazynek.
      • Cooldown: 8 sekund
      • Bonus wyposażenia Naganta: Nieskończona amunicja (2 sekundy)
    • Strzał z moździerza - po 3 sekundach wystrzeliwywuje 3 granaty moździerzowe spoza mapy. Lecą one 2 sekundy z charakterystycznym, głośnym świstem i zadają 55 (110) obrażeń (165/330 razem).
      • Cooldown 18 sekund.
      • Cast time: 3 (2) sekundy.
      • Bonus naganta: Zmniejsza cast time o 1 sekundę, podwaja obrażenia, zwiększa celność
      • Granaty uderzają w promieniu 6 (5) metrów od miejsca, w którym znajdował się celownik podczas używania umiejętności.
    • Kontrwywiad - Maskuje sojuszników w promieniu 4 (5) metrów, powodując, że wróg nie może ich zobaczyć dopóki nie podejdzie wystarczająco blisko. Blokuje jakiekolwiek umiejętności pozwalające widzieć przez ściany.
      • Cooldown: 16 sekund
      • Czas trwania: 4 sekundy
      • Bonus Naganta: Zwiększa zasięg.

Okrzyk bojowy

  • Po użyciu zwiększa obrażenia i obronę sojuszników w promieniu 5 metrów o 15% (30%), zwiększa prędkość o 5% (10%)
    • Cooldown: 10 sekund
    • Bonus Naganta: podwaja moc umiejętności.

Wsparcie Moralne

  • Przywołuje 3 Rekrutów Łyżek kontrolowanych przez AI. Każdy z nich ma 75HP (80HP) i Karabin Rebelianta (9 (1) obrażeń, celność 65% (70%), magazynek 25). Będą oni podążać za Panzerem bądź bronić wskazanego punktu.
    • Cooldown: 50 sekund (startuje z cooldownem)
    • Bonus Naganta: Zwiększa statystyki Rekrutów gdy wyposażony. Wyposażenie innej broni automatycznie zmniejsza statystyki!