FANDOM

PMy - klasa broni używana przez niektórych mieszkańców Łyżlandii. Bardzo popularne w NSU ze względu na ich niski koszt, niską wagę, dostępność i fakt, że sporo PMów powstało właśnie tam. Charakteryzują się wysoką szybkostrzelnością, lecz niskimi obrażeniami i celnością. Od roku 2015 zaprzestano ich produkcji, by stworzyć miejsce na pistolety bojowe, które ludzie uznali za lepsze z powodu ich wyższej siły obalającej.

Wielkie RP Edytuj

Specjalne statystyki Edytuj

Każdy PM posiada o 50% zwiększoną stabilność, co oznacza, że celność spada o 1 dopiero po oddaniu 2 strzałów.

Dostępność Edytuj

Barney może sprzedać ci jedną z tych broni po zamówieniu od niego broni szybkostrzelnej. Cena waha się między 750$ a 1500$.

Rodzaje PMów Edytuj

Akt I Edytuj

Stenling Edytuj

  • DMG:4
  • Celność: 60
  • Magazynek: 40
  • Opis: Dość nowoczesny pistolet maszynowy z Socjalistycznego Kapitalizmu. Nie oznacza to, że dobry.

ZP39 Edytuj

  • DMG:5
  • Celność:57
  • Magazynek:30
  • Opis: Zombenpistole - 39 to dość stary pistolet maszynowy wytworzony przez Marka Zombowicza, pradziadka Zomba. Dalej daje radę, a magazynka można użyć jako broni.

M1978A435V4 Edytuj

  • DMG: 6
  • Celność: 70
  • Magazynek: 30
  • Opis: Amerykański pistolet maszynowy o zbyt skomplikowanej nazwie, najczęściej nazywany "Tom's Daughter". Niezwykle mało popularny, bo jest jedynym PMem, który nie strzela z prędkością karabinu maszynowego, lecz można nim w coś wcelować.

PKP-44 =Edytuj

  • Dmg: 7
  • Celność: 55
  • Magazynek: 35
  • Opis: Młodszy brat bliźniak PDSza, również mniej znany. Na krótko wszedł na stan milicji NSU, potem jednak odsprzedano licencję wraz z gotowymi brońmi do policji Cebulandu, gdzie używana jest tam do dziś.

Akt II Edytuj

PDSz-40 Edytuj

  • DMG: 7
  • Celność: 58
  • Magazynek: 71
  • Opis: Pistolet maszynowy z Rosji o imponującej szybkostrzelności i równie imponującemu rozrzutowi pocisków. Idealny do walk na krótkie dystanse.

Pullover Edytuj

  • DMG: 8
  • Celność: 70
  • Magazynek: 30
  • Opis: Ulepszenie mało popularnego Tom's Daughter, które o dziwo zdobyło popularność u handlarzy zza granicy.

Chaosity's Tyoewrighter Edytuj

  • DMG: 8
  • Celność: 65
  • Magazynek: 50
  • Opis: Gangsterzy z Łyżlandii szybko upodobali sobie PM "Tom's Daughter", że aż dodali kilka modyfikacji od siebie, takich jak magazynek bębnowy, hamulec wylotowy, przetłoczenia na lufie i uchwyt z przodu. Tą wersję ochrzczono "Maszyną do pisania z Chaosity".

Akt III Edytuj

Polaroid Edytuj

  • DMG:9
  • Celność: 65
  • Magazynek: 40
  • Uwagi: pruje z prędkością MG42.
  • Opis: Próba uratowania wymierającego gatunku PMów, Polaroid łączy w sobie pociski kalibru .45, bardzo wysoką szybkostrzelność i magazynek nieprzeciętnej wielkości.

Bura AK-14 Edytuj

  • DMG: 11
  • Celność: 70
  • Magazynek: 20
  • Opis: Radziecka konstrukcja lekkiego PMu na bazie karabinku AK w nietypowym układzie "bullpup".