FANDOM

Przyjaciele - postacie w Nowej Historii, które pomagają Łyżkom poprzez udostępnianie im niektórych typów usług i perków.

Pozyskiwanie przyjaciół Edytuj

Większość przyjaciół poznaje się podczas normalnej gry, ale niektórzy będą wymagać specjalnych działań ze strony gracza, jak np. wykonywanie ich zleceń.

Lista przyjaciół Edytuj

UP oznacza metodę potrzebną do pogłębiania przyjaźni z danym przyjacielem. H oznacza, że perki będą automatycznie odblokowywane podczas historii, a Z wymaga wykonywania zleceń.

Imię Opis UP Data
Alchemik Snajper przejmujący się tylko ilością gotówki, którą otrzyma za zlecenie. Z 19.01.98.
Barney Sprzedawca broni w Serealii i były członek Gangu Marcina. H/Z 25.11.97
Babcia Jadzia Chora umysłowo starsza kobieta mieszkająca w Serealii, która piecze

ciasta nadleczające Łyżki.

Z 25.11.97
ECHO PMC założone przez Diega wspierające Łyżki w walce z HAXOMem. Z 28.09.18.
Franek Prawy policjant z Cebulandii kooperujący z Łyżkami w celu znalezienia zbiegłego przestępcy Z 11.09.18.
Kret Tajemnicze stworzenie spotkane w fabryce KROT. Uczy Łyżki umiejętności skradania się. H 29.11.97.
Lukash Naukowiec z Koldlandu i przyjaciel Szefa z obszerną wiedzą o Cyberianie. Z 29.09.04.
Marché Francuzka pełna współczucia. Biegła w sztuce retoryki. H/Z 26.11.97.
Marcin Dealer narkotykowy z Albanii, który z ukrycia rządzi krajem. Z 24.12.06.
Mercy Pielęgniarka w szpitalu św. Węża eksperymentująca na własnych pacjentach w poszukiwaniu leku na wszystkie choroby. Z 23.07.01.
Ocelot Haker i ex-agent NJ9 pomagający Łyżkom dla własnych celów. H 01.12.97.
Rumcajs Forkogrodzki kapitan okrętu z wielką rodziną i jeszcze większym statkiem. H 27.07.01.
Satomi Hakerka z Brunspec oddana pomaganiu ludziom. Z 13.09.18.
Szefo Szalony naukowiec z Demokratycznej Demokracji chcący wymusić ewolucję na ludzkości za pomocą technologii opartych na Cyberianie. Z 12.09.04.
Winston Popularny celebryta z Cebulandu, manipulator i aktor. Wybrany 7 września 2018 roku na nowego lidera i tego samego dnia skazany na śmierć. H 03.12.97.