FANDOM

Sapphire - tajemnicza kobieta spotkana przez Janusza w grudniu 1997 roku podczas jej wycieczki do Locality.

Osobowość Edytuj

Sapphire jest osobą raczej cichą i nieśmiałą, jednak także i towarzyską jeśli pozna się ją lepiej. Nie posiada wielu przyjaciół, jednak ceni sobie wszystkich otaczających ją.

Wygląd Edytuj

Sapphire zazwyczaj nosi biały podkoszulek i czerwoną flanelową koszulę z ciemnymi spodniami podczas przechadzania się po mieście. Czasem nakłada długi, niebieski płaszcz.

Nowa Historia

Akt I Edytuj

Sapphire urodziła się w bogatej części Downpour. Jej matka została zabrana wkrótce po jej narodzinach i zamieniona w mutanta cyberianowego, a jej ojciec został porwany przez Rulers-34. Była wychowywana przez Coacha, który był dla niej surowy i nie pozwalał jej na prowadzenie "zwykłego życia", co odbiło się na jej osobowości i psychice.

8 grudnia 1997 spotkała Janusza niedaleko kryjówki Łyżek w Serealii gdy podróżowała do Locality. Mimo swej nieśmiałości rozpoczęła z nim rozmowę na temat organizacji, do której należał i bitwy o Albanię. Przed odjazdem poprosiła go o jego numer i ID chatowe, by móc się z nim skontaktować gdy dotrze na miejsce.

Ciekawostki Edytuj

  • Shipowana z Diego, chyba nawet w związku są.
  • Co chwila jest porywana przez różnych ludzi.