FANDOM

Szefo (Waldo Sterling) - Naukowiec, wynalazca, następnie szef gangu Rulers-34. Urodzony w roku 1968 w AmeriTown. W wieku 7 lat jego ojciec umarł, a matka nie wiedząc, jak wychowywać dzieci, oddała go do żłobka. Był tam traktowany jak niemowlak, przez co jego mózg nie mógł naprawdę nigdy urosnąć, jednak zachowywał dziecięcą wyobraźnię. Doprowadziło to do tego, że nie był w stanie stworzyć nic nowego, jednak mógł ulepszyć prawie wszystko, z czym miał styczność. W wieku 28 lat zdołał ulepszyć program Cyber, żeby móc przenosić wspomnienia i osobowość zmarłej lub umierającej osoby do "sztucznego szkieletu", przedłużając jej życie. Jego pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę - tysiące ludzi rezerwowały "miejsca" w strojach, by móc żyć wiecznie. Jego technologia spotkała się jednak także i z opozycją. W roku 2007, gdy Demokratyczna Demokracja uniezależniła się od USPBE, musiał on uciec na kontynent, obawiając się, że nowy rząd DD uwięzi bądź zabije go. Założył on wtedy małe miasteczko w NZSRR, które nazwał Mountain Lake. Był tam szefem gangu Rulers-34, który zajmował się tworzeniem niestosownych materiałów z Cyberami. Po dłuższym czasie oszalał on i zaczął wydawać całe swoje pieniądze na ten "biznes". W 2016 roku jego kryjówka została odkryta przez Zomba, który zmusił go do opuszczenia NZSRR. Zdecydował się przeprowadzić do Eastcoast, jednak jego śmigłowiec rozbił się na Sunny Isles, gdzie po dzisiejszy dzień pracuje nad nie wiadomo czym.

Ciekawostki

  • Prawdziwe imię Szefa to Waldemar Waldo Wallace Wilson Wolfgang von Breen Sterling.
  • Jest przekonany, że Cybery to przyszłość i wszyscy ludzie w końcu "ewoluują" poprzez przeniesienie ich dusz do maszyn.
  • Szefo potrafi korzystać z Sił Cyberianowych.