FANDOM

Winston Pinochio - celebryta z Cebulandii uwielbiany przez masy z kraju i zza granicy często udzielający wywiadów w radiu. Zainteresowany organizacją Łyżek.

Opis

Wygląd Edytuj

Winston jest dość wątłym, lecz przystojnym mężczyzną z krótkimi ciemnymi włosami i niebieskimi oczami ukrytymi za ciemnymi okularami, których pradopodobnie nigdy nie zdejmuje. Nosi także szary garnitur z białą koszulą i czarnym krawatem.

Osobowość Edytuj

Winston jest bardzo charyzmatyczną i wesołą osobą. Często opowiada dowcipy na antenie, by rozmieszyć publiczność, gdyż uważa, że "w tych mrocznych czasach należy umieć się uśmiechnąć". Jest pewny siebie i nie boi się wyrazić swojej opinii.

Nowa Historia

Akt I Edytuj

Winston zostaje po raz pierwszy usłyszany na antenie Radia Gałgania 4 grudnia 1997, kiedy komentował interwencję Łyżek w Littletown. Był on wtedy bardzo krytyczny w stosunku do grupy, nazywająch ich "terrorystami zakłócającymi pokój", nie wiedząc o prawdziwej przyczynie ich przybycia do Albanii. Przez następne lata kontynuował krytykowanie organizacji, co zmniejszało jej popularność.

Akt II Edytuj

Po rozwiązaniu Łyżek jeden z przyjaciół Winstona skierował celebrytę do Rashkinska, gdzie podobno znajdowała się Sapphire, z którą celebryta chciał porozmawiać, by mieć gotowe nagrania, które mogły zwiększyć jego popularność. Spotkał się tam z Diegiem i Hedgem, którzy podali się za służby specjalne Rosji i skłamali, że Sapphire znajduje się gdzie indziej. Winston dał im wtedy swój numer telefonu, dzięki któremu mogli się z nim skontaktować.

Łyżki ponownie spotkali go na Florydzie, gdzie sprzeczał się z nieznanym mężczyzną, który w końcu wyjął broń i chciał zastrzelić Cebulandczyka. Winston przeżył tylko dzięki interwencji Diega, co zmieniło nastawienie Winstona do Łyżek, których od teraz widział jako bohaterów, a nie terrorystów. Poprosił go też o spotkanie z Sapphire. Do spotkania doszło, a on przeprowadził z nią wywiad, co pozytywnie wypłynęło na oglądalność jego programu.

Akt III Edytuj

7 września 2018 roku został wybrany jako nowy lider Cebulandii, jednak został zdjęty z tego stanowiska po kilku godzinach, gdyż jego wizja Cebulandii różniła się od wizji ogółu. Uciekł na Łyżlandię, gdzie szukał schronienia wśród Łyżek.

Galeria Edytuj