FANDOM

Zlecenia - prośby o pomoc od mieszkańców Łyżlandii, służące jako losowe eventy dziejące się podczas Wielkiego RP. Główne źródło utrzymania Łyżek.

Mechanika

Podczas RPkowania można otrzymać zlecenia drogą pocztową lub czatową (o ile posiada się telefon). Każde z nich wymaga włożenia jakiejś ilości czasu, lecz pozwala zarobić bądź zyskać nowych przyjaciół. Można je otrzymywać z każdego odkrytego miasta. Im większa jest sława, tym większa szansa na prośbę o pomoc.

Większość zleceń jest ograniczona czasowo, więc warto je wypełniać tak szybko, jak to możliwe.

Zlecenia od przyjaciół Edytuj

Od czasu do czasu twoi przyjaciele mogą wysłać ci zlecenie. Jest to dobra okazja, by bardziej się z nimi zaprzyjaźnić. Niektóre z nich mają ograniczenie czasowe, lecz w wypadku ich niewypełnienia mogą pojawić się ponownie. Przyjaciele nie będą ci wysyłać zleceń po zdobyciu ich maksymalnego poziomu przyjaźni.

Typy zleceń Edytuj

  • Unieszkodliw: Musisz sprawić, że dany cel zaprzestanie swoich działań lub opuści miasto bez zabijania go.
  • Przynieś: Przynieś komuś dany obiekt.
  • Przekonaj: Przemów komuś do rozsądku i zmuś go do zmiany swoich racji.
  • Zdobądź informacje: Podsłuchaj kogoś bądź wykradnij informacje na dany temat.
  • Pozbądź się: Musisz sprawić, że dany cel zaprzestanie swoich działań. Zabicie jest dozwolone, jednak zmniejszy wypłatę.
  • Zinfiltruj: Wykradnij dany obiekt bądź pozbądź się danej osoby z miejsca wymagającego infiltracji.

Miejsca zleceń Edytuj

  1. Serealia
  2. Evochaos
  3. Locality
  4. Downtown Plaza
  5. Rashkinsk
  6. Berlin
  • Niektóre miejsca infiltracji
  1. Stateline