FANDOM

Zomb - postać pierwszoplanowa Oryginalnego RP i członek Łyżek w Nowej Historii.. Jest on buntowniczy i rebeliancki. Nie lubi służb porządkowych jak Milicja, a także prowadzi prywatną wojnę z Mafią Szefa i NKWD. Mimo tego toleruje FBI. Potrafił używać umiejętności respawnu, jednak został jej pozbawiony przez oficerów NKWD podczas Operacji Respawn. Miał zostać rozstrzelany, ale został porwany przez agentów DDSSKK (Demokratycznej Demokracji Sił Specjalnych Komando Komandosów). Od tego czasu żyje sobie najpewniej w Demokracji.

WyglądEdytuj

Zomb twierdzi, że może zmieniać swój wygląd niczym kameleon. Może natychmiastowo zmienić ciało, ubrania, etc. Przez większość swojego życia był szturmowcem. Raz był jednym z Najwyższego Porządku, a raz imperialnym. Zomb zmienia swoją aparycję jak kobieta swój nastrój (często zmienia swój wygląd). Może być to jednak tylko jego wizja, gdyż wszyscy go rozpoznają, nawet po przemianie.

Nowa Historia

Akt I Edytuj

Zomb wstąpił do Łyżek jako zastępca Stefana, który nie mógł się wstawić do "służby". Wraz z resztą organizacji zamieszkał w Serealii przy Racoon Street 9.

31 listopada wyruszył wraz z Michem i Panzerem do Evochaos, gdzie udało im się skontaktować z Ocelotem i wykraść śmigłowiec "Clearsky". Po tym wydarzeniu grupa udała się do Albanii, na którą USA miało przypuścić atak. Łyżki zdołali uratować wielu cywilów, w tym Janusza i Hedge.

CiekawostkiEdytuj

  • Zomb nienawidzi czegokolwiek ograniczającego jego mobilność.
  • Dzięki swojemu pancerzowi był w stanie się ożywiać w nieskończoność. Na jego nieszczęście NKWD odkryło sposób, by odebrać mu tę umiejętność.
  • Jest tragicznym kucharzem.
  • Ma prawo jazdy na prawie każdy pojazd.
  • Jest niczym CJ z GTA SA.
  • Nienawidzi komunizmu i NSU.

GaleriaEdytuj